Page 16 - Yeastar Software Edition
P. 16

Otel Santral Sistemi


          Otel endüstrisindeki yoğun rekabet, otelcileri
          iletişim ve bilgi yönetimi sistemlerinin yüksek
          verimliliğini sürdürmeye yöneltmektedir. Daha hızlı
          yanıt ve daha yüksek hizmet kalitesi elde etmek
          için IP iletişimlerini entegre etmek vazgeçilmez bir
          unsurdur. Oteller, ses ve görüntülü iletişimin yanı
          sıra müşteri hizmetlerini de makul maliyetlerle
          sağlayabilecek bir IP iletişim sistemi istiyor.


          Yeastar Software Edition, PMS ara yazılımı
          aracılığıyla Otel PMS entegrasyon çözümü sağlar.
          Çözüm, IP iletişimini ve otel özelliklerini
          birleştirerek otellerin daha kaliteli müşteri
          hizmetleri sunmasına yardımcı olur.
































          Çözümün Avantajları




           Artan Müşteri Memnuniyeti                                Gelişmiş İş Verimliliği
        Çözüm, müşteri deneyimini geliştirmek için birden        Konukların check-in/out yapmalarına ve oda
        fazla hizmet sağlar:                                     durumunu oda telefonu aracılığıyla kolayca
        • Sesli rezervasyon bilgilerinin kaçırılmaması için      yönetmelerine yardımcı olmak için resepsiyon
        sesli mesajlar alın.                                     görevlilerinin misafir bilgilerini girme gibi işlemlerini
        • Otelin telefon sisteminde uzun süre beklemeden         kolaylaştırın.
        kolay ve hızlı giriş/çıkış.                              Resepsiyon personeli tarafından doğrudan PMS
        • Müşteriye rahatsız edici gelen aramalar olmadan        içerisinde insan gücünü etkili bir şekilde serbest
        sessiz ve dinlendirici geceler yaşatmak için otelin      bırakabilecek çeşitli işlemler gerçekleştirilebilir.
        telefon sisteminde Rahatsız Etmeyin seçeneğini
        ayarlayın.
        • Otel çalışanları odanın durumunu kontrol edebilir
        ve zamanında hizmet verebilir.                              Kolay Veri Senkrenizasyonu
        • Otel misafirleri, uyandırma çağrılarını kendileri      Entegrasyon, tüm otel odalarından ve personel
        ayarlamak için oda telefonlarındaki özellik kodunu       iletişimlerinden gelen çağrı kayıtlarını tutabilir ve
        çevirebilirler.                                          verileri işlenmek üzere PMS'nize aktarabilir.




                                                                                             www.vodanet.com.tr
   11   12   13   14   15   16   17   18