Page 16 - Yeastar Software Edition
P. 16
Otel Santral Sistemi
Otel endüstrisindeki yoğun rekabet, otelcileri
iletişim ve bilgi yönetimi sistemlerinin yüksek
verimliliğini sürdürmeye yöneltmektedir. Daha hızlı
yanıt ve daha yüksek hizmet kalitesi elde etmek
için IP iletişimlerini entegre etmek vazgeçilmez bir
unsurdur. Oteller, ses ve görüntülü iletişimin yanı
sıra müşteri hizmetlerini de makul maliyetlerle
sağlayabilecek bir IP iletişim sistemi istiyor.
Yeastar Software Edition, PMS ara yazılımı
aracılığıyla Otel PMS entegrasyon çözümü sağlar.
Çözüm, IP iletişimini ve otel özelliklerini
birleştirerek otellerin daha kaliteli müşteri
hizmetleri sunmasına yardımcı olur.
Çözümün Avantajları
Artan Müşteri Memnuniyeti Gelişmiş İş Verimliliği
Çözüm, müşteri deneyimini geliştirmek için birden Konukların check-in/out yapmalarına ve oda
fazla hizmet sağlar: durumunu oda telefonu aracılığıyla kolayca
• Sesli rezervasyon bilgilerinin kaçırılmaması için yönetmelerine yardımcı olmak için resepsiyon
sesli mesajlar alın. görevlilerinin misafir bilgilerini girme gibi işlemlerini
• Otelin telefon sisteminde uzun süre beklemeden kolaylaştırın.
kolay ve hızlı giriş/çıkış. Resepsiyon personeli tarafından doğrudan PMS
• Müşteriye rahatsız edici gelen aramalar olmadan içerisinde insan gücünü etkili bir şekilde serbest
sessiz ve dinlendirici geceler yaşatmak için otelin bırakabilecek çeşitli işlemler gerçekleştirilebilir.
telefon sisteminde Rahatsız Etmeyin seçeneğini
ayarlayın.
• Otel çalışanları odanın durumunu kontrol edebilir
ve zamanında hizmet verebilir. Kolay Veri Senkrenizasyonu
• Otel misafirleri, uyandırma çağrılarını kendileri Entegrasyon, tüm otel odalarından ve personel
ayarlamak için oda telefonlarındaki özellik kodunu iletişimlerinden gelen çağrı kayıtlarını tutabilir ve
çevirebilirler. verileri işlenmek üzere PMS'nize aktarabilir.
www.vodanet.com.tr