Page 2 - Saphira IP Santral & Çağrı Merkezi
P. 2

YENİ NESİL IP SANTRAL VE ÇAĞRI MERKEZİ ÇÖZÜMÜ

              • %100 Yerli ve Milli











               Saphira, 1996 yılından itibaren Çağrı Raporlama

               Yazılımı, Sesli Karşılama Sistemleri (IVR) ve

               devamında IP PBX, Çağrı Merkezi Uygulamaları

               geliştirmekte olan bir ARGE firmasıdır.



               Saphira Contact Center; Çağrı Merkezi, CRM, IP

               PBX, IVR ve Ses Kayıt uygulaması olarak
               çalışmakta olup, 4691 nolu “Teknoloji Geliştirme

               Bölgeleri Kanunu” kapsamında Bilişim Vadisi

               Yerleşkesinde Arge çalışmalarına devam
               etmektedir.












                                                                                                                                                                      www.vodanet.com.tr
   1   2   3   4   5   6   7