Page 3 - Saphira IP Santral & Çağrı Merkezi
P. 3
YENİ NESİL IP SANTRAL VE ÇAĞRI MERKEZİ ÇÖZÜMÜ
• Gelin eski santralınızı akıllandıralım…
Sanallaştırma ile Geliştirilmiş Bir Telefon Sistemi
Firmalar sınırlı BT personeli, toplam zaman ve kaynak eksikliği gibi benzer
zorluklarla karşı karşıya. Bu zorluklarla mücadele etmek için şirketler
sanallaştırmaya yöneliyor. İşletmeler, sanallaştırma kullanılarak optimize
edilmiş çözümler kullanılarak maliyet tasarrufu ve basitlikle ödüllendirilir.
Ölçeklendirilebilir
Saphira sistem kaynaklarının kontrolünü işletmenin ellerine teslim
ederek ölçeklenebilirlik sorunlarını çözer. BT artık telefon sistemine
hangi kaynakların (CPU, RAM, depolama) ayrılacağını belirleyebilir ve
iş büyümesini veya küçülmeyi desteklemek için bu kaynakları anında
ayarlama yeteneğine sahiptir.
Maliyet Tasarrufu
Saphira, birden çok uygulamayı, her biri daha verimli çalışan daha az
sayıda sunucuda birleştirir. Daha az fiziksel sunucuların yanı sıra daha
az spesifik ve çoğu zaman sınırlı satıcıya özel cihazlar kullanmak,
işletmelerin fiziksel kaynak kullanımını en üst düzeye çıkarmasına ve
sermaye harcamasını en aza indirmesine olanak tanır.
Üretici Bağımsız Donanım Desteği
Yeni nesil SIP protokolünü destekleyen tüm IP Telefonler, Dect Antenler,
Wi-Fi Telefonlar, Video Konferans cihazları ile uyumlu olduğundan mevcut
yatırımınızı korumanıza destek olur.
www.vodanet.com.tr