Page 25 - Saphira IP Santral & Çağrı Merkezi
P. 25

MÜŞTERİ ETKİLEŞİMİ                                                                                                  Lisans

              • Çağrı merkezi uygulaması


















                 Saphira Çağrı Merkezi sisteminde eyleme geçirilebilir
                 içgörüler elde etmek ve müşterilerin ihtiyaçlarını anlamak
                 için Saphira ile anketler tasarlayın, test edin, yayınlayın ve

                 analiz edin. Anket sonuçlarınız otomatik olarak raporlanır.


                 İhtiyaçlarını dinleyerek ve anlayarak müşterileri size olan
                 bağlılığını arttırabilirsiniz. Saphira, çağrı merkezi
                 yöneticilerine basit, telefon üzerinden anket oluşturma
                 gücü sağlar. Firmanız, müşterileri dinleyerek taleplerini
                 belirleyebilir ve çağrı merkezi operasyonlarınızda
                 iyileştirmeler yapabilirsiniz.












                                                                                                                                                                          www.vodanet.com.tr
   20   21   22   23   24   25   26   27   28