Page 15 - Vodanet Katalog 2024
P. 15
Saphira IP Santral Saphira Çağrı Merkezi
Saphira IP Santral çözümü fiziksel yada sanal sunucunuza Saphira Çağrı Merkezine sınırsız supervisor ve agent
kurulabilen kurumsal seviyede profesyonel iletişim tanımlanabilir. Sistem yapısında sınırsız kuyruk oluşturabilme
platformudur. Geleneksel telefon santrallerinin login, log out, çağrı merkezi raporları alabilme özelliklerinin
kabiliyetlerinin tamamına sahip olabildiği gibi birçok yanında ‘Dialler’ otomatik arama, progressive, predictive
sistemde harici ürünler ile sunulabilen ses kayıt uygulaması, kabiliyetine sahiptir. Api entegrasyonu, web servis desteği ve
çoklu telekonferans uygulaması, gelişmiş IVR ve Çağrı ödeme sistemleri ile entegrasyon mümkündür. Sesli imza
Merkezi Saphira’nın kendi çözümü olarak müşterilerimize entegrasyonu yapılabilir.
hizmet vermektedir.
Akıllı Telefon ve Bilgisayar Entegrasyonu KVKK Uyumlu Ses Kayıt Uygulaması
Saphira cep telefonu entegrasyonu ile kullanicilar Saphira IP Santral yazılımı ile birlikte gelen ses kayıt
mobil cihazlari üzerinden iletisimine devam uygulaması son derece güvenilir ve uyarlanabilir
etmektedir. Evden çalışan kullanıcılar akıllı uygulamadır. Çağrı merkezi yapısındaki kurulumlarda ses
telefonlarına uygulama marketlerinden ücretsiz kayıt kaçınılmaz bir özellik olarak devreye alınmatadır ve
yüklenebilen Saphira Phone uygulamasını kolaylıkla ses kayıt özelliği aynı zamanda kurumun sorumluluğu ile
yükleyerek kullanıcı hesap bilgilerini girerek ilave bir korunmsı gereken verilerdir. Ses kayıtlarınızı görüşme
ayarlamaya gerek kalmadan ofis telefonunuzu detay raporunda yer alan yeşil ikona tıklayarak açılan bu
kullanmaya devam edebilirsiniz. ekranda dinleyebilirsiniz.
CRM Müşteri İlişkileri Modülü Raporlama Modülü
CRM uygulamalarında Müşteri bilgilerinin kayıt edileceği Saphira Dashboard ile gerçek zamanlı tüm bilgilerin çağrı
ekranlar, kullanılacak olan sektor ve işletmeye göre merkezi ekibi tarafından izlenmesi mümkün hale gelir.
değişiklik göstermektedir. Bir kurum için mutlaka Dashboard sürekli görüntülenen canlı veriler, çağrı merkezi
alınması gereken bir müşteri bilgisi, diğer bir kurumda ekibinin motivasyonunu arttırarak, hem operatör
önemsiz olarak değerlendirilebilir. Saphira CRM performansını hem de çağrı merkezinin genel performansını
uygulamamızda yönetici Müşteri formunu yeniden olumlu yönde etkiler; müşteri memnuniyetinin yükselmesini
tasarlayabilir alanlar ekleyebilir. sağlar. Standart raporların yanında özel veri madenciliği
arayüzü ile özelleştirilmiş raporlama.
15