Page 15 - Vodanet Katalog 2024
P. 15

Saphira IP Santral                                         Saphira Çağrı Merkezi













          Saphira IP Santral çözümü fiziksel yada sanal sunucunuza    Saphira Çağrı Merkezine sınırsız supervisor ve agent
          kurulabilen kurumsal seviyede profesyonel iletişim          tanımlanabilir. Sistem yapısında sınırsız kuyruk oluşturabilme
          platformudur. Geleneksel telefon santrallerinin             login, log out, çağrı merkezi raporları alabilme özelliklerinin
          kabiliyetlerinin tamamına sahip olabildiği gibi birçok      yanında ‘Dialler’ otomatik arama, progressive, predictive
          sistemde harici ürünler ile sunulabilen ses kayıt uygulaması,   kabiliyetine sahiptir. Api entegrasyonu, web servis desteği ve
          çoklu telekonferans uygulaması, gelişmiş IVR ve Çağrı       ödeme sistemleri ile entegrasyon mümkündür. Sesli imza
          Merkezi Saphira’nın kendi çözümü olarak müşterilerimize     entegrasyonu yapılabilir.
          hizmet vermektedir.




          Akıllı Telefon ve Bilgisayar Entegrasyonu                   KVKK Uyumlu Ses Kayıt Uygulaması













          Saphira cep telefonu entegrasyonu ile kullanicilar          Saphira IP Santral yazılımı ile birlikte gelen ses kayıt
          mobil cihazlari üzerinden iletisimine devam                 uygulaması son derece güvenilir ve uyarlanabilir
          etmektedir. Evden çalışan kullanıcılar akıllı               uygulamadır. Çağrı merkezi yapısındaki kurulumlarda ses
          telefonlarına uygulama marketlerinden ücretsiz              kayıt kaçınılmaz bir özellik olarak devreye alınmatadır ve
          yüklenebilen Saphira Phone uygulamasını kolaylıkla          ses kayıt özelliği aynı zamanda kurumun sorumluluğu ile
          yükleyerek kullanıcı hesap bilgilerini girerek ilave bir    korunmsı gereken verilerdir. Ses kayıtlarınızı görüşme
          ayarlamaya gerek kalmadan ofis telefonunuzu                 detay raporunda yer alan yeşil ikona tıklayarak açılan bu
          kullanmaya devam edebilirsiniz.                             ekranda dinleyebilirsiniz.




          CRM Müşteri İlişkileri Modülü                              Raporlama Modülü












          CRM uygulamalarında Müşteri bilgilerinin kayıt edileceği    Saphira Dashboard ile gerçek zamanlı tüm bilgilerin çağrı
          ekranlar, kullanılacak olan sektor ve işletmeye göre        merkezi ekibi tarafından izlenmesi mümkün hale gelir.
          değişiklik göstermektedir. Bir kurum için mutlaka           Dashboard sürekli görüntülenen canlı veriler, çağrı merkezi
          alınması gereken bir müşteri bilgisi, diğer bir kurumda     ekibinin motivasyonunu arttırarak, hem operatör
          önemsiz olarak değerlendirilebilir. Saphira CRM             performansını hem de çağrı merkezinin genel performansını
          uygulamamızda yönetici Müşteri formunu yeniden              olumlu yönde etkiler; müşteri memnuniyetinin yükselmesini
          tasarlayabilir alanlar ekleyebilir.                         sağlar. Standart raporların yanında özel veri madenciliği
                                                                      arayüzü ile özelleştirilmiş raporlama.
                                                                                                                       15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20