Page 17 - Vodanet Katalog 2024
P. 17

UCV102 IP Santral                                          UCV104 IP Santral













          • 2 Adet Analog Dış Hat                                     • 4 Adet Analog Dış Hat
          • 20 Ad. Kullanıcı Desteği                                  • 50 Ad. Kullanıcı Desteği
          • 10 Ad. Eşzamanlı Çağrı                                    • 15 Ad. Eşzamanlı Çağrı
          • SIP Telefonlar İle Uyumlu                                 • SIP Telefonlar İle Uyumlu
          • Ses Kayıt Özelliği                                        • Ses Kayıt Özelliği
          • 2 Yıl Garanti                                             • 2 Yıl Garanti





          UCV108 IP Santral                                           UCV116 IP Santral













          • 8 Adet Analog Dış Hat                                     • 16 Adet Analog Dış Hat
          • 100 Ad. Kullanıcı Desteği                                 • 300 Ad. Kullanıcı Desteği
          • 30 Ad. Eşzamanlı Çağrı                                    • 50 Ad. Eşzamanlı Çağrı
          • SIP Telefonlar İle Uyumlu                                 • SIP Telefonlar İle Uyumlu
          • Ses Kayıt Özelliği                                        • Ses Kayıt Özelliği
          • 2 Yıl Garanti                                             • 2 Yıl Garanti






          Ses Kayıt Özelliği                                         Akıllı Telefon Entegrasyonu












          PowerPBX tüm modellerinde görüşmelerin ses kayıtları        Günümüzde tüm çalışanlar ofis içinde yada ofis dışında tek
          otomatik olarak kayıt altına alınabilmektedir. Sistemin     bir telefon kullanmak istiyorlar. PowerPBX IP Santral ile
          arayüzüne web tarayıcı üzerinden bağlanabilirsiniz ve
          detaylı raporlarını alabilirsiniz. Arama zamanı, arayan     kullanıcılar Android ve iPhone gibi akıllı telefonlarını dahili
          numara ve ses kaydına kolaylıkla ulaşabilirsiniz. Ses       telefonu olarak kullanabiliyorlar. Böylece dünya üzerinde
          kayıtlarını tekrar dinleyerek, analiz ederek ve yansıtarak   nerede olurlarsa olsunlar çağrı kaybetmeyip müşterilerine
          telefon hizmetinizin kalitesini artırabilirsiniz.           hemen cevap verebileceklerdir.


                                                                                                                       17
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22