Page 11 - Yeastar Software Edition
P. 11

Çağrı Merkezi (Call Center)

                                            Yeastar Software Edition, müşteri hizmetleri gelişmişliğini
                                            güçlendirmek için ACD kuyruklama ve dağıtım, IVR, görsel
                                            çağrı yönetimi, çağrı kaydetme ve izleme, gerçek zamanlı
                                            duvar panoları, raporlar ve daha fazlası gibi tüm temel
                                            özellikleri içeren ekonomik bir çağrı merkezi çözümü sunar.
                                            Operasyonel verimliliği artırın ve işletmelerin müşterilerini
                                            etkilemesine, acentelerini güçlendirmesine ve işlerini
                                            yükseltmelerine yardımcı olun.


                                            • Müşterinin bekleme süresini azaltmak ve çağrı çözümünü
                                               hızlandırmak için gelişmiş çağrı dağıtım stratejileri
                                            • Faaliyetleri gerçek zamanlı olarak sezgisel olarak izlemek
                                               için temsilci ve yönetici portalları
                                            • Detaylı çağrı merkezi izleme, yönetim ve optimizasyon için
                                               anlık ve güncel performans anlık görüntüsü





                                             Operatör Paneli

                                             Operatör Paneli ile resepsiyon görevlileri, kurum içindeki
                                             çağrı faaliyetlerine ilişkin bütünsel bir görünüm elde edebilir
                                             ve bir web tarayıcısı üzerinde sürükle-bırak çağrı yönetimi
                                             gerçekleştirebilir.


                                             • Kapsamlı çağrı bilgileriyle görselleştirilmiş çağrı trafiği,
                                                Arayanın kimliği, çağrı rotası, kaynak rotası, bekleme süresi
                                                vb. dahil.
                                             • Gelen aramaları göndermek için sürükleyip bırakın
                                                (yönlendirme, aktarma, telefonu kapatma, park etme vb.)
                                             • Çağrı durumunu izleyin (gelen, giden, dahili, park edilmiş
                                                çağrılar, vesaire.)
                                             • Çalışanların varlık durumunu yönetin

                                                                                             www.vodanet.com.tr
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16