Page 14 - Yeastar Software Edition
P. 14
Call Center
Artan rekabet, daralan bütçeler ve hizmet ve destek konusunda yüksek müşteri
beklentileriyle karşı karşıya kalan modern işletmelerin, kullanımı ve bakımı kolay,
aynı zamanda daha yüksek düzeyde işlevsellik ile verimlilik elde etmelerine yardımcı
olabilecek hepsi bir arada çağrı merkezi çözümüne ihtiyacı var.
Yeastar Software Edition, üstün yerleşik telefon sistemi ve Birleşik İletişim ve İşbirliği
(UC&C) işlevleriyle birlikte sınıfının en iyisi otomatik yönlendirme, etkili temsilci
araçları sağlayan yerleşik çağrı merkezi yönetimi sunar.
Yüksek Sistem Kararlılığı Kapsamlı Çağrı Merkezi Özellikleri
Yerleşik güçlü güvenlik duvarına sahip hepsi bir Yerleşik gelişmiş çağrı yönlendirme stratejileri,
arada iletişim sunucusu, çağrı merkezi sisteminin kuyruk paneli, duvar panosu, SLA, kuyruk geri
istikrarlı çalışmasını garanti eder. arama, müşteri memnuniyeti anketi, çağrı
merkezi raporları ve daha fazlası.
Geliştirilmiş İş Verimliliği Derinlemesine Yönetim
Temsilcilerin iş verimliliğini ve hizmet kalitesini Yönetici, merkezi çağrı merkezi Wallboard'dan
artırmalarına yardımcı olmak için temsilcilere en güncel çağrı merkezi ölçümlerini görebilir.
gelen çağrıların otomatik çağrı dağıtımı, çağrı Çağrı merkezinin derinlemesine izlenmesi,
açılır ekranı, tıklamalı arama, müşteri yönetimi, yönetimi ve optimizasyonu için tüm veriler
çağrı kalite kontrolü ve diğer işlevler sağlayın. gerçek zamanlı, günlük, haftalık veya aylık
aralıklarla otomatik olarak hesaplanır.
www.vodanet.com.tr