IP santral teknolojisinden yararlanarak, telefon sisteminizi ölçeklendirmek ve genişletmek son derece kolaydır. Yeni bir çalışan için daha fazla donanım ve teknoloji satın almak yerine Vodanet ile konuşun firmanız için en uygun çözümü en ekonomik şartlar ile size sunalım.
Vodanet İletişim Hizmetleri olarak IP Santral ürünlerimiz ile yıllardır kullanmakta olduğunuz telefon sisteminizde alışkın olduğunuz santral siztem özelliklerine erişmeye devam edebilirsiniz. Bu özellikler arasında görüşme ses kaydı, IVR / Robot Operatör ve Günün Saatine Göre Yönlendirme gibi özelliklerde bulunur. Bunlar ve daha birçok özellik firmanıza kurulacak olan IP Santral yada Cloud Vodanet bulut santral hizmetinden erişilebilir.
Maliyet avantajının yanı sıra birçok işletme, esnekliği ve kolay erişilebilirliği nedeniyle Bulut Tabanlı Cloud Vodanet sistemini seçiyor. Teknoloji internet üzerinden barındırıldığından telefon sisteminize internet erişimi olan herhangi bir yere erişebilir ve kullanabilirsiniz. Cloud Vodanet dağınık coğrafya üzerinde yada sürekli mobil çalışan firmalar için mükemmel bir çözümdür.
Ofisinize kurabileceğiniz PowerPBX ve Alcatel - Lucent IP Santral çözümü donanım bağımsız yapısı ve sanal sunucu desteği ile yenilikçi firmalar için rakipsiz bir çözüm olmaya devam etmektedir. Güvenlik ve sistem devamlılığı konusunda hassas firmalar bünyelerinde bulunan sunucularında PowerPBX yada Alcatel - Lucent IP Santral çözümü ile tüm haberleşme sorunlarını çözmektedir
Yatırım ve ilave bakım maliyetlerini ortadan kaldırır.
Versiyon güncellemesi gibi maliyetler sizi ilgilendirmez. Telefon santral sistemiz daima günceldir.
Elektrik ve internet kesintileri çalışmanızı etkilemez. Gelen çağrılarınız robot operatör ile karşılanır cep telefonunuza yönlendirilir.
Kapasite ilavesi için Vodanet’i aramanız yeterli olacaktır. Kart yada lisans almanıza gerek yoktur.
Destek ücreti ödemezsiniz. Kullanıcı dostu Cloud Vodanet arayüzü sayesinde istediğiniz değişiklikleri birkaç dakika içinde kolayca yapabilirsiniz
Taşınmak kolaydır. Telefonlarınızı internet olan yeni ofisinizde konumlandırmanız yeterli olacaktır.
Yatırımınızı telefondan buluta %100 Alcatel-Lucent laboratuvarları tarafından test edilmiş ve onaylanmış KOBİ çözümü ile koruyun
Müşterileriniz firmanızı ararken HD ses kalitesi ve yüksek çözünürlükteki video konferanslar ile karar alma süreçlerini hızlandırarak olağanüstü bir müşteri deneyimi sunar.
Firmanızı arayanlar mükemmel OXO Connect Evolution robot operatör özelliği ile karşılanır; yerinde olmayan kullanıcılar için telesekreter mesajı bırakabilir yada akıllı telefonları ile anında iletişime geçebilirler.
Alcatel-Lucent Premium IP Telefon seçenekleri ile yüksek kalite masaüstü telefonlar sayesinde eşsiz kullanıcı deneyimi sunar.
Dect baz istasyonu seçenekleri mevcut kablolama alt yapısı ile yada ağ üzerinde çalışan antenler ile oluşturduğunuz kapsama alanı içinde kesintisiz ve yüksek kaliteli görüşme sağlar.
PowePBX IP Santral çözümü SIP desteği olan terminaller ile uyumlu olarak çalıştığından IP Telefon, Konferans Telefonu, IP Dect Anten, Akıllı telefon uygulamaları gibi tüm ekipmanları rahatlıkla kullanabilirsiniz. Böylece yatırım maliyetleride tasarruf sağlayabilirsiniz.
Çok hücreli DECT sistemi çok sayıda kablosuz çözüm sunar; dahili telefonları kablosuz hale getirerek kapsama alanı içinde oldukları sürece yetkili kişilerle ne zaman ve nerede olursa olsun iletişime gecebilirsiniz.
Firmanızda müşteri hizmetleri ve satış departmanı gibi ekiplerin sorunlarını anlamak ve mümkün olan geliştirmeleri belirlemek için önceki konuşmalara erişebilmeniz gerekir. PowerPBX ses kayıt özelliği müşteri konuşmalarını bir USB belleğe otomatik olarak kaydedebilir.
PowerPBX, Konferans Odaları ( Meet Me Conferance ) özelliği ile şifre korumalı konferans desteği sağlanır. Bu özelliği kullanarak uluslararası yada uzak ofisler arasında kolaylıkla toplantılar ayarlayabilirsiniz.
Günümüzde tüm çalışanlar ofis içinde yada ofis dışında tek bir telefon kullanmak istiyorlar. PowerPBX IP Santral ile kullanıcılar Android ve iPhone gibi akıllı telefonlarını dahili telefon olarak kullanabiliyolar.
Sunucu yatırımı tamamlamış firmalar için mükemmeldir
Tüm uygulamaları ve görüşme bilgilerini kendi bünyesi içinde barındırmak isteyen üst seviyede güvenlik tedbiri alan firmalar tarafından tercih edilmektedir.
Karasal telekom hatlarını kullanmaya devam etmek isteyen kurumlar için geliştirilmiş Saphira IP Santral hatların sonlandığı sistem odasında sorunsuz çalışabilmektedir
Çağrı Merkezi gibi üst düzey haberleşme uygulaması talep eden kurumlar tarafından satın alma tercihi ön plana çıkmaktadır
CRM, İş akış uygulamaları gibi firmanıza özel uygulamalar yazılım ekibimiz tarafından entegrasyon çalışmaları devreye alınabilir.
İşletmenizin mevcut sanal sunucusunu kullanarak ofis haberleşme çözümünü sanal sunucunuza aktarabiliriz. Saphira IP Telefon santrali çağrı merkezleri içinde en çok tercih edilen yazılım tabanlı santral yazılımıdır.