Hukuk firmaları büyüklük ve uzmanlık açısından farklılıklar gösterebilir, ancak güçlü ticari iletişimleri parmaklarınızın ucunda bulundurmak, herhangi bir avukatın çalışma günü için çok önemli olduğunu biliyoruz. İster 2 ister 200'den fazla avukata sahip bir hukuk bürosu olun yada aile firması olun tüm kurumlar müşterileri ile toplantılar düzenler, sürekli adliyelere giderler bu nedenle hem ofis içinde hemde ofis dışında iletişimin kopmadığı bir ip santral alt yapısı avukatlık büroları için artık vazgeçilmez bir teknolojik yenilik haline gelmiştir.
Mobil çalışmayı destekleyen ip santral çözümleri hukuk bürosu çalışanlarının zorlu günlük iş akışı içinde işlerini kolaylaştırır. Ofis dışandayken dahi güvenilirlik gerektiren konferans görüşmeleri yapmanız için güvenli alt yapı danışmanlığı için hazırız.
Müşteri toplantıları, adliyeler ve ofislerindeki toplantılar arasında sürekli hareket halinde bulunan avukatlar çalıştıkları dosyaları ile ilgili önemli bir telefon görüşmesini veya sesli mesajı asla kaybetmeyeceği gelişmiş sesli mesaj, konferans odaları ve akıllı telefon entegrasyonu gibi özellikleri kullanabilecekleri ip santral teknolojilerine Vodanet İletişim Hizmetleri ile geçiş yapabilirler.
Tüm bunları yapmak için, yeni santral sisteminin yüksek maliyetli olması veya karmaşık bilgi işlem alt yapıları gerektirmez. Binlerce sistem kurulumunun getirdiği uzmanlıkla Vodanet İletişim Hizmetleri sistem mühendisleri firmanız için optimum çözümü yeni teknolojilerle hatasız bir şekilde konumlandıracaktır. Bu sayede müşterilerinizin ofisinizde, çevrimiçi ortamda ve her yerde güvenebileceği bir deneyim sunabilirsiniz. Ayrıca çağrıları hizmet ihtiyacına göre yönlendirebilirsiniz ve gerçek zamanlı müşteri bilgilerini görüntülemek için temel müşteri yönetimi uygulamalarını entegre edebilirsiniz.
Vodanet olarak sağladığımız profesyonel çözümler sayesinde müşteri ve kurumsal verilerinizi güvenlik ve uyumluluk ihlallerine karşı koruyarak müşterilerinize en yüksek veri koruma standardını da sağlayabilirsiniz.
Hukuk büroları için iletişim daha önemli hale gelmiştir. Günlük iş akışı içerisinde çoğu zaman müvekkillerinizden daha çok karşı taraflarla görüşme ihtiyacı doğmaktadır. Özellikle yoğun olarak “İcra Takibi” üzerinde çalışan hukuk bürolarında borçlu listesine ulaşarak tahsilat yapabilme ve ödeme tarihi alma konularında güçlü bir teknoloji altyapısına sahip olması işlerini kolaylaştırmaktadır. Hukuk büroları “Çağrı Merkezleri” kurarak firma yatırımlarını yönlendirmektedirler.
Borç tahsilatı çağrı merkezi, ödenmemiş veya vadesi geçmiş ödemelerin tahsil edilmesini sağlamak için avukatlık büroları için Saphira en iyi çağrı merkezi çözümüdür. Borç tahsilat çağrı merkezleri, hukuk büroları, şirket departmanları veya kamu kurumlarının kolları olabilir. Tüm organizasyon yapılarına göre özelleştirilebilen Saphira çağrı merkezi optimum çözüm olma garantisi vermektedir. Çağrı merkezleri, borçlulara ulaşmak ve ödenmemiş bakiyeleri geri almak için mevcut iletişim bilgilerini kullanır. Zorlu ekonomik şartlar içinde en efektif alacak takibi yapmak için Saphira çağrı merkezi huku bürolarının en çok tercih ettiği çağrı merkezi olmaktadır.
Daha güçlü, daha az karmaşık bir çağrı merkezi kurmak için Vodanet İletişim Hizmetlerini aramanız yeterlidir. Müşterilerle doğru temsilciler arasında bağlantı kurun ve nerede olurlarsa olsunlar sorunları ilk aramada çözün. Gerçek zamanlı raporlar, temsilci izleme ve derinlemesine müşteri anketleri ile satışları ve hizmetlerinizi iyileştirebilirsiniz.
Saphira ile anlık performans performans raporları alabilirsiniz. Bu verilere dayanarak özelleştirilebilir ve görsel formattaki raporlara ulaşabildiğiniz için iş açısından kritik kararlar alabilirsiniz. Ayrıca, anlık ayarlamalar yapmak için gerçek zamanlı ve geçmiş gösterge tablolarına erişmek mümkündür.
Hukuk bürolarında video konferans, avukatların müvekkilleriyle güven ve bağlantı kurmalarına yardımcı olmakla beraber maliyet tasarruflarıda sağlar. Pek çok hukuk firması için yeni teknolojileri benimsemenin, uyarlamanın ve uygulamanın yollarını bulmak başarı olmak için zorunluluk haline gelmiştir.
Video konferans tolantıları işletmeler için çekici kılan bu üst düzey ihtiyaç olup yasal uygulamalarda bile video konferans ortamının avantajları kullanılmaktadır. Modern hukuk firmaları video konferans çözümleri sayesinde özellikle çok uluslu çalışan hukuk bürolarının müşteri adayları ile zaman kaybı olmadan görüşebilmelerini sağlar ve sonrasında iş akışının daha verimli halde devam edebilmesi için teknolojik destek sağlar. Hukuk bürolarında video konferans toplantıları sayesinde müşterilerin beden dilini okumalarına yardımcı olması ile birlikte aynı zamanda zamandan tasarruf etmek, üretkenliği artırmak ve verimliliği artırmak için gerçek potansiyele sahip teknolojik bir uygulamadır.
Günümüzde popüler bulut tabanlı video konferans uygulamaları Microsoft Teams, Skype, Zoom, Webex ve Rainbow kullanarak kurumsal seviyede profesyonel video konferans toplantılar gerçekleştirmek için ekibiniz ve toplantı odalarınız için doğru ekipman desteğini etkin satınalma maliyetleri ile konumlandırabiliriz. Binlerce toplantı odasının kurulumunu gerçekleştiren profesyonel Vodanet sistem mühendisleri, toplantı odanız ve ekibiniz için daha verimli konferans görüşmeler yapmanıza imkan sağlayacak ekipmanları konumlandırabilirler.
Video konferans çözümlerimiz ile daha verimli finansal rehberlik için her yerde dinamik işbirliği sağlayabilirsiniz. Video konferans sayesinde müşterileriniz ile ofisinizi güvenli bir şekilde bağlamanıza ve HD görüntü ile birlikte HD ses özellikleriyle her yerde insanlarla buluşmanıza olanak tanır. Video konferans toplantıları sırasında kolay ekran paylaşımı sayesinde elektronik tabloları, sunumları ve videoları ekranda paylaşabilirsiniz ve ekip çalışma ruhunu hissederek başarılı projeleri kısa zamanlar içinde gerçekleştirebilirsiniz.
İş hayatınız artık sadece ofisinize bağlı olmadığı gibi modern iletişim sistemleri sayesinde akıllı telefonunuz ve bilgisayarınız ile ofisteymiş gibi çalışmanıza olanak sağlamaktadır. Hukuk alanında çalışanlar ofiste veya hareket halindeyken ekip arkadaşları, müşteriler ve potansiyel müşterilerle bağlantıda kalmak için telefonunu aktif bir şekilde kullanabilirler. Tek bir telefon numarasını bir cep telefonunu, bir ofis telefonunu, evde veya hepsini aynı anda çalacak şekilde ayarlayabilirsiniz. Artık müşterilerin iletişimde kalabilmek için tek bir telefon numarasına veya dahili numaraya ihtiyacı var. Evden çalışanlar da ofisteki çalışma arkadaşları ile bağlantıda kalır ve yöneticiler kolaylıkla organizasyonlarının verimliliklerini de izleyebilir.
Tüm görüşmeleri kurumsal ofis numaranız üzerinden yapabilirsiniz ve bu görüşmelerin hepsi kayıt altına alınabilir. Tamamıyla kontrol edilebilir ve tüm çalışanların ofisteymiş gibi çalışmasına olanak sağlayan mobil uygulamalar için Vodanet’i arayabilirsiniz.
Ofis dışındayken firmanızdaki masanızda gibi çalışabilirsiniz. iOS yada Android akıllı telefonunuza ip santralınızın uygulamasını yükleyebilirsiniz ve artık masa telefonunuz ile birlikte entegre çalışmaya başlayabilirsiniz. Size gelen çağrıları ofiste, seyahat halinde yada evden çalışırken cevaplayabilirsiniz. Ayrıca çağrı transferi, yönlendirme, sesli posta kutusu gibi santral özellikleri gibi kullanmaya devam edebilirsiniz.
İşyerinde yada dışarda tek bir telefonu kullanmayı hedefleyen profesyoneller için tasarlanmış olan akıllı telefon entegrasyonu HD ses kalitesi ve yüksek güvenlik standartlarında çalışan kurumların koşullarını dahi yerine getiren kurumsal bir çözümdür.
Yaratıcılık, kuruluşunuzun temel varlıklarından biridir. ClickShare ile fikirlerin hak ettikleri ilgiyi görmesini sağlayabilirsiniz. Bu kablosuz sunum sistemi, kullanıcıların dizüstü bilgisayarlarında veya mobil cihazlarında bulunanları sunum ekranında kolayca paylaşmalarına olanak tanır. Kablo yok, kurulum yok, katılmak için beklemek yok.
Firmanızın çalışanları yada misafirleriniz toplantı odanızda yapılan toplantılarda Barco ClickShare USB butonu bilgisayarlarına taktıklarında saniyeler içinde kablosuz olarak sunumlarını diğer toplantı katılımcıları ile kolaylıkla paylaşabilirler.
ClickShare Conference ürünü sayesinde kablosuz sunum paylaşımının yanında kablosuz video konferans yapmalarına imkan sağlar. USB butonu bilgisayarına takan katılıncı saniyeler içinde bilgisayarındaki Microsoft Teams, Zoom, Alcatel-Lucent Rainbow gibi video konferans uygulamalarını toplantı odasındaki büyük ekrana yansıtabilirler ve toplantı odasında kurulu olan USB video konferans sistemini de kablosuz olarak kullanmaya başlayabilirler. Böylece sadece tek bir USB bağlantı ile kablosuz video konferans ve kablosuz sunum paylaşımını saniyeler içinde yapmanın özgürlüğünü tüm katılımcılar yaşayabilirler.
Ayrıca Apple AirPlay ve MiraCast kablosuz bağlantı teknolojilerini de kullanarak bilgisayarınızın ekranını tamamen kablosuz olarak toplantı odasındaki büyük ekrana her zaman kullanmaya alışık olduğunuz arayüzler ile aktarabilirsiniz.
WiFi 6 - veya 802.11ax - en yeni ve en iyi kablosuz ağ standardıdır ve bu, kullanıcıların cihazlarının daha yüksek yoğunluklu ortamlarda yanıt vermesini beklemeye gerek kalmayacağı anlamına gelir. Bu yenilik sunduğu çok daha hızlı multi-gigabit hızlarıyla birlikte, WiFi 6'yı genellikle eş zamanlı olarak bağlı birçok kullanıcı ve cihaza sahip herhangi bir kurum için harika bir teknoloji haline getiriyor. Altıncı nesil WiFi, daha hızlı bağlantı sağlarken erişim alanını genişletir ve daha fazla bağlı cihaz yoğunluğunu destekler. 5G ile el ele giden bu teknoloji, Nesnelerin İnterneti (IoT) için sensörlerin piyasaya sürülmesini ve sürükleyici ve artırılmış sanal gerçeklik deneyimlerinin oluşturulmasını kolaylaştırmaktadır.
Wi-Fi 6 (802.11ax), Wi-Fi 5'e kıyasla dört kat daha yüksek ağ bant genişliğini ve daha fazla eş zamanlı kullanıcıyı destekler. Bunun yanı sıra Wi-Fi 6, yeni nesil anten ve algoritma teknolojilerinin kullanımı sayesinde ağ gecikmesini 30 ms'den sadece 10 ms'ye düşürerek kablosuz 4K HD konferanslara olanak tanır, AGV dolaşımı sırasında sıfır paket kaybına neden olur ve VR/AR deneyimindeki sorunları ortadan kaldırır.
Finans kurumlarında Wi-Fi 6 çözümlerinin faydalarına baktığımızda öncelikle söylememiz gereken artan verimlilik olacaktır, çok sayıda cihazın bağlı olduğu ofislerde kişisel bilgisayarlar için en hızlı kablosuz bağlantı hızlarını ve daha hızlı yanıt veren performansı gelişmiş güvenlik ve güvenilirlikle sağlar.
Her seviyedeki karar vericiler ve liderlerin doğru olan verilere gerçek zamanlı olarak erişmeleri gerekmektedir ayrıca yetkili makamın ilgili işin tüm detaylarına hakim olma anlayışı ve olayı etkileyen faktörler hakkında detaylı bilgileri göz önüne sergilemek için masaya entegre asansörlü yukarı aşağıya hareket edebilen ekranlar destek olacaktır. Firmaların ve kurumların karar verici yöneticileri hızlı ve doğru karar almasını sağlamak için en son teknolojiyi kullanmalıdırlar.
Vodanet İletişim Hizmetleri, asansörlü hareketli monitörler, videowall, sesli konferans ve kontrol çözümleri sağlayarak kurumların toplantı odalarında ve konferans salonlarında yeni nesil çözümler sağlamaktadır.
Mobilyaya entegre motorlu monitörler, kompakt ve ortak bir alanı çok işlevli bir yüzeye dönüştürmek için toplantı odalarında yeni nesil bir çözümdür. Video konferans ve sunum yapılmadığında masaya gömülen ve gizlenen ekranlar katılımcıların ekibin geri kalanının görüş alanını yeniden kazanmalarına olanak sağlar.
Video konferans teknolojisi son derece önemli bir rol oynamaya devam edeceğini düşünürsek toplantı odanızdaki TV yada projeksiyon cihazlarınıza video konferans kameralarının entegrasyonu daha yüksek video kalitesi sağlayacaktır. Toplantı odası fiziki şartlarına göre özelleştirilebilen kamera ve ekran çözümleri Vodanet olarak müşterilerilerimize benzersiz çözümler sağlamaktayız.
Videowall, ekranların yan yana ve alt alta farklı matriks yapılarda dizilimleriyle ve genelde tüm ekranların tek bir ekran gibi hareket etmesi istenen durumlarda oluşturulan ekranlar bütünüdür. Kullanıcı, bir anlamda birden fazla ekrandan oluşan dev bir ekrana sahip olur.
Toplantı odasındaki Videowall’lar genelde 2×2 formattan başlar ve 3×3, 4×4, 4×3… gibi çok daha farklı ve büyük formatlarda da olabilir. Büyük toplantı odalarında tüm katılımcıların sunumun yada video konferans görüntüsünün en ufak detayına kadar dikkatleri dağılmadan dahil olmasını sağlar.
İhtiyaca göre videowall ekranlarına videowall kontrol cihazları bağlanabilir. Videowall kontrol cihazları, videowall processor, matrix switcher, multiviewer gibi farklı cihazlardır. Her cihazın yeteneği ve kullanım alanı farklıdır. Videowall’u kullanım amacı ve görüntü kaynak sayısına göre videowall kontrol ünitesi tercihleri de değişkenlik gösterebilir.
Videowall montaj ve kurulumlarında, yine kullanım şekline ve videowall kurulacak yerin fiziksel şartlarına göre montaj aparatları da değişkenlik gösterebilir.