BÜYÜK MAĞAZALAR VE ALIŞVERİŞ MERKEZLERİNE ÖZEL ÇÖZÜMLER

Gelişen teknoloji tüm sektörlerde olduğu gibi üretim yapan büyük mağazalar ve alışveriş merkezi gelişimi ve
değişimi için baş rolü üstleniyor


Perakendecilik sektörünün taleplerini karşılamak için tasarlanmış, yeni nesil teknolojileri barındıran düşük satınalma maliyetleri ile ticari faaliyetlerinizi bir üst seviyeye taşıyabilirsiniz, müşteri deneyimini geliştirebilir ve verimliliği artırabilirsiniz. Yeni teknolojiler sayesinde daha mutlu müşteriler ve daha fazla gelir elde edebilirsiniz.


Finans Kurumlarına Özel Çözümler

IP Santral - Bulut Santral



Büyük mağazalar ve AVM’ler içinde bulunan zincir mağazaların ülkemizde zorlu rekabet şartlarının en üst düzeyde yaşandığı bir sektörde faaliyet gösterdiğinin farkındayız. IP santral çözümlerimiz bu zorlu piyasa şartlarında firmanızın her zaman erişilebilir olmasını sağlamakla kalmaz tüm çalışanlarınızın birbirleriyle iletişimini en üst düzeye taşır. Zincir mağazaların tüm çalışanları kolaylıkla birbirlerine ulaşabildiği gibi operasyonel saaliyetlerin yönetildiği merkez ofisede anında ulaşabilirler. Merkezi ofis, fabrika ve mağaza kordinasyonu içinde her zaman bağlantıda kalmanıza destek sağlıyacak ip santral kurulumunu Vodanet ile yapabilirsiniz.

Kurumunuza yada bulut tabanlı yedeklilik sağlayan veri merkezleriyle Vodanet, iletişim güvenliğinizi yüksek seviyede güvenceye almanızı sağlar. Güvenlik açıklarına, doğal afetlere ve diğer iş sürekliliği sorunlarına karşı profesyonel çözümlerle ve elektrik kesintileri sırasında bile bağlantıda kalmanızı sağlayan teknolojik altyapı tasarımını sağlayabiliriz.

Tüm bunları yapmak için, yeni santral sisteminin yüksek maliyetli olması veya karmaşık bilgi işlem alt yapıları gerektirmez. Binlerce sistem kurulumunun getirdiği uzmanlıkla Vodanet İletişim Hizmetleri sistem mühendisleri firmanız için optimum çözümü yeni teknolojilerle hatasız bir şekilde konumlandıracaktır. Bu sayede müşterilerinizin ofisinizde, çevrimiçi ortamda ve her yerde güvenebileceği bir deneyim sunabilirsiniz. Ayrıca çağrıları hizmet ihtiyacına göre yönlendirebilirsiniz ve gerçek zamanlı müşteri bilgilerini görüntülemek için temel müşteri yönetimi uygulamalarını entegre edebilirsiniz.

Vodanet olarak sağladığımız profesyonel çözümler sayesinde müşteri ve kurumsal verilerinizi güvenlik ve uyumluluk ihlallerine karşı koruyarak müşterilerinize en yüksek veri koruma standardını da sağlayabilirsiniz.


Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Kablosuz Dect Telefon Çözümü



Büyük mağazalar, alışveriş merkezleri, büyük depolama alanları ve antrepo gibi geniş açık alanlar içinde çalışma mecburiyeti kesintisiz kablosuz telefon taleplerini de beraberinde getirmektedir. Bu tip geniş ve zorlu çalışma alanlarında yüzlerce kablosuz dect anten konumlandırılarak binlerce personele hizmet veren bir DECT iletişim ağını çok antenli kablosuz santral çözümleri ile sağlayabiliriz. Alcatel-Lucent ve PowerPBX marka IP Santral tercih ederek TDM mevcut kablolama alt yapısını kullanarak yada IP ağınız üzerinden çalışan DECT antenler ile kablosuz haberleşme sisteminizi kurabilirsiniz.

Çok katlı mağazalar, zincir mağaza binaları yada geniş satış yapılan alanlara sahip firmalar için sıfır kesinti prensibi ile kurulan kablosuz dect telefon santral sistemleri antenler arası geçişlerde dahi görüşmenize devam etmenize olanak sağlar.

Kablosuz telefon kullanıcılarının çalıştığı şantiyeler, fabrikalar ve depolar gibi karmaşık ve zorlu çalışma ortamlarına dayanıklı IP65, IP67 koruma sertifikalı ve uzun ömürlü lityum pil ile kurumunuz için uygun el telefonu tercihi yapmanıza Vodanet olarak yardımcı olabiliriz. Ortam koşullarına göre tercih edilebilecek endüstriyel dect telefonların sert kauçuk kaplı yüzeyi, ahizeyi kaymaya, çizilmeye ve dezenfektanlara karşı korur. Ayrıca yüksek iş güvenliği standartlarına uyumluluk sağlayan kablosuz telefonlarda alarm tuşu, kareketsizlik alarmı, yere düşme (man-down) alarmı ve kullanıcının koşmasını alarm haline dönüştüren teknolojileri Vodanet olarak sağlayabiliriz. Bunun dışında yöneticiler kullanıcı grupları oluşturabilir ve farklı alarm türlerini konfigüre edebildiği gibi acil durumlarda acil durum çağrılarını otomatik oluşturulmasını sağlayabilir.


Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Video Konferans



Üretim sürecinde devrim gibi bir teknolojik yenilik. Video konferans sayesinde uzaktaki bir çalışanı fabrikanızdaki üreim toplantısına dahil edebilirsiniz hatta seyahat halinde dahi olsada. Vodanet tarafından sunulan profesyonel video konferans çözümleri ile sunum paylaşamı, videolar ve excel programındaki elektronik tablolar için olağanüstü araçlarla ekip halinde çalışmak artık çok kolay. Herhangi bir cihazdan, herhangi bir platformdan bağlanmak, iş zincirindeki herkesle iletişim kurabileceğiniz anlamına gelir. Günümüzde popüler bulut tabanlı video konferans uygulamaları Microsoft Teams, Skype, Zoom, Webex ve Rainbow kullanarak kurumsal seviyede profesyonel video konferans toplantılar gerçekleştirmek için ekibiniz ve toplantı odalarınız için doğru ekipman desteğini etkin satınalma maliyetleri ile konumlandırabiliriz. Binlerce toplantı odasının kurulumunu gerçekleştiren profesyonel Vodanet sistem mühendisleri, toplantı odanız ve ekibiniz için daha verimli konferans görüşmeler yapmanıza imkan sağlayacak ekipmanları konumlandırabilirler.

Video konferans çözümlerimiz ile daha verimli finansal rehberlik için her yerde dinamik işbirliği sağlayabilirsiniz. Video konferans sayesinde müşterileriniz ile ofisinizi güvenli bir şekilde bağlamanıza ve HD görüntü ile birlikte HD ses özellikleriyle her yerde insanlarla buluşmanıza olanak tanır. Video konferans toplantıları sırasında kolay ekran paylaşımı sayesinde elektronik tabloları, sunumları ve videoları ekranda paylaşabilirsiniz ve ekip çalışma ruhunu hissederek başarılı projeleri kısa zamanlar içinde gerçekleştirebilirsiniz.

Vodanet tarafından tasarlanan hareketli video konferans standları ile üretim sahasındaki makinaların başında bile üretim stratejileriniz üzerine video konferans toplantıları yapabilirsiniz. Fabrika alanlarına özel çözümlerimiz için bizi arayabilirsiniz.

Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Akıllı Telefon Entegrasyonu



İş hayatınız artık sadece ofisinize bağlı olmadığı gibi modern iletişim sistemleri sayesinde akıllı telefonunuz ve bilgisayarınız ile ofisteymiş gibi çalışmanıza olanak sağlamaktadır. Satış mağazalarına sahip firmalarda çalışanlar ofiste veya hareket halindeyken ekip arkadaşları, müşteriler ve potansiyel müşterilerle bağlantıda kalmak için telefonunu aktif bir şekilde kullanabilirler. Tek bir telefon numarasını bir cep telefonunu, bir ofis telefonunu, evde veya hepsini aynı anda çalacak şekilde ayarlayabilirsiniz. Artık müşterilerin iletişimde kalabilmek için tek bir telefon numarasına veya dahili numaraya ihtiyacı var. Evden çalışanlar da ofisteki çalışma arkadaşları ile bağlantıda kalır ve yöneticiler kolaylıkla organizasyonlarının verimliliklerini de izleyebilir.

Tüm görüşmeleri kurumsal ofis numaranız üzerinden yapabilirsiniz ve bu görüşmelerin hepsi kayıt altına alınabilir. Tamamıyla kontrol edilebilir ve tüm çalışanların ofisteymiş gibi çalışmasına olanak sağlayan mobil uygulamalar için Vodanet’i arayabilirsiniz.

Ofis dışındayken firmanızdaki masanızda gibi çalışabilirsiniz. iOS yada Android akıllı telefonunuza ip santralınızın uygulamasını yükleyebilirsiniz ve artık masa telefonunuz ile birlikte entegre çalışmaya başlayabilirsiniz. Size gelen çağrıları ofiste, seyahat halinde yada evden çalışırken cevaplayabilirsiniz. Ayrıca çağrı transferi, yönlendirme, sesli posta kutusu gibi santral özellikleri gibi kullanmaya devam edebilirsiniz.

İşyerinde yada dışarda tek bir telefonu kullanmayı hedefleyen profesyoneller için tasarlanmış olan akıllı telefon entegrasyonu HD ses kalitesi ve yüksek güvenlik standartlarında çalışan kurumların koşullarını dahi yerine getiren kurumsal bir çözümdür.


Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Kablosuz Sunum ve
Video Konferans



Yaratıcılık, kuruluşunuzun temel varlıklarından biridir. ClickShare ile fikirlerin hak ettikleri ilgiyi görmesini sağlayabilirsiniz. Bu kablosuz sunum sistemi, kullanıcıların dizüstü bilgisayarlarında veya mobil cihazlarında bulunanları sunum ekranında kolayca paylaşmalarına olanak tanır. Kablo yok, kurulum yok, katılmak için beklemek yok.

Firmanızın çalışanları yada misafirleriniz toplantı odanızda yapılan toplantılarda Barco ClickShare USB butonu bilgisayarlarına taktıklarında saniyeler içinde kablosuz olarak sunumlarını diğer toplantı katılımcıları ile kolaylıkla paylaşabilirler.

ClickShare Conference ürünü sayesinde kablosuz sunum paylaşımının yanında kablosuz video konferans yapmalarına imkan sağlar. USB butonu bilgisayarına takan katılıncı saniyeler içinde bilgisayarındaki Microsoft Teams, Zoom, Alcatel-Lucent Rainbow gibi video konferans uygulamalarını toplantı odasındaki büyük ekrana yansıtabilirler ve toplantı odasında kurulu olan USB video konferans sistemini de kablosuz olarak kullanmaya başlayabilirler. Böylece sadece tek bir USB bağlantı ile kablosuz video konferans ve kablosuz sunum paylaşımını saniyeler içinde yapmanın özgürlüğünü tüm katılımcılar yaşayabilirler.

Ayrıca Apple AirPlay ve MiraCast kablosuz bağlantı teknolojilerini de kullanarak bilgisayarınızın ekranını tamamen kablosuz olarak toplantı odasındaki büyük ekrana her zaman kullanmaya alışık olduğunuz arayüzler ile aktarabilirsiniz.

Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Yeni Nesil Kablosuz Ag (Wi-Fi 6)



WiFi 6 - veya 802.11ax - en yeni ve en iyi kablosuz ağ standardıdır ve bu, kullanıcıların cihazlarının daha yüksek yoğunluklu ortamlarda yanıt vermesini beklemeye gerek kalmayacağı anlamına gelir. Bu yenilik sunduğu çok daha hızlı multi-gigabit hızlarıyla birlikte, WiFi 6'yı genellikle eş zamanlı olarak bağlı birçok kullanıcı ve cihaza sahip herhangi bir kurum için harika bir teknoloji haline getiriyor. Altıncı nesil WiFi, daha hızlı bağlantı sağlarken erişim alanını genişletir ve daha fazla bağlı cihaz yoğunluğunu destekler. 5G ile el ele giden bu teknoloji, Nesnelerin İnterneti (IoT) için sensörlerin piyasaya sürülmesini ve sürükleyici ve artırılmış sanal gerçeklik deneyimlerinin oluşturulmasını kolaylaştırmaktadır.

Wi-Fi 6 (802.11ax), Wi-Fi 5'e kıyasla dört kat daha yüksek ağ bant genişliğini ve daha fazla eş zamanlı kullanıcıyı destekler. Bunun yanı sıra Wi-Fi 6, yeni nesil anten ve algoritma teknolojilerinin kullanımı sayesinde ağ gecikmesini 30 ms'den sadece 10 ms'ye düşürerek kablosuz 4K HD konferanslara olanak tanır, AGV dolaşımı sırasında sıfır paket kaybına neden olur ve VR/AR deneyimindeki sorunları ortadan kaldırır.

Emlak kurumlarında Wi-Fi 6 çözümlerinin faydalarına baktığımızda öncelikle söylememiz gereken artan verimlilik olacaktır, çok sayıda cihazın bağlı olduğu ofislerde kişisel bilgisayarlar için en hızlı kablosuz bağlantı hızlarını ve daha hızlı yanıt veren performansı gelişmiş güvenlik ve güvenilirlikle sağlar.


Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Çagrı Merkezi



Müşterileri daha iyi iletişimle birinci sıraya koyun. Çalışanlarınızın müşterilerle istedikleri şekilde bağlantı kurma özgürlüğü vererek kurumsal rekabette öne geçebilirsiniz. Yeni nesil çağrı merkezi yapay zeka, becerilere dayalı yönlendirme ve eyleme dönüştürülebilir analitikler aracılığıyla daha akıllı bir müşteri deneyimi sunmanıza imkan sağlayabiliriz. Saphira Call Center çözümü ile çağrı merkezi temsilcilerinizi müşterilerle yalnızca telefonla değil, kendi seçtikleri kanallarda bağlayın.

Mağazacılık sektöründe genellikle büyük parasal değerde işlemler yapıldığından, otonom sesli mesajlar kullanmak yerine müşterilerle güven oluşturmak için uzman çağrı merkezi temsilcilerini kullanmak proje verimliliğini yükseltecektir. Talep ettiğiniz takdirde etkileşimli sesli yanıt arayanları otomatik olarak gitmek istedikleri / gitmeleri gereken yere yönlendirir. Hatta kayıtlı mesajları bilgilerle (mesai saatleri gibi) oynatabilir veya bir destek vakasının durumunu iletebilir. Şirketler, müşteriye dönük her etkileşimi yönetmek ve izlemek için yazılıma büyük yatırımlar yapar ve modern bir iletişim sistemi telefonları ve diğer sistemleri entegre eder. Telefon sistemiyle CRM yazılım entegrasyonu, temsilcilerin her müşteri aramasına hazır olmasına yardımcı olur. Müşteri etkileşimleri daha etkilidir ve temsilcilerin bir günde yapabileceği çağrı sayısını artırır.

Daha güçlü, daha az karmaşık bir çağrı merkezi kurmak için Vodanet İletişim Hizmetlerini aramanız yeterlidir. Müşterilerle doğru temsilciler arasında bağlantı kurun ve nerede olurlarsa olsunlar sorunları ilk aramada çözün. Gerçek zamanlı raporlar, temsilci izleme ve derinlemesine müşteri anketleri ile satışları ve hizmetlerinizi iyileştirebilirsiniz.

Saphira ile anlık performans performans raporları alabilirsiniz. Bu verilere dayanarak özelleştirilebilir ve görsel formattaki raporlara ulaşabildiğiniz için iş açısından kritik kararlar alabilirsiniz. Ayrıca, anlık ayarlamalar yapmak için gerçek zamanlı ve geçmiş gösterge tablolarına erişmek mümkündür.

Click to call for Cloud Vodanet Kurumsal Hizmetler

ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK İSTERMİSİNİZ?

ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK İSTERMİSİNİZ?

0216 340 76 40