FİNANS KURUMLARINA
ÖZEL ÇÖZÜMLER

Gelişen teknoloji tüm sektörlerde olduğu gibi finans sektörünün de gelişimi ve değişimi için baş rolü üstleniyor


Bankacılık, faktoring, leasing, bireysel emeklilik, aracı kurumlar ve finans kurumları olarak sektörel rekabette fark yaratmak isterken kendilerini sürekli geliştirmek zorunda kalıyor. Bu gelişimin en önemli yolu ise doğru teknolojileri doğru alanlarda kullanmaktan geçiyor.


Finans Kurumlarına Özel Çözümler

IP Santral & Bulut Santral



Finansal hizmetler sunan kurumlar için oluşturulmuş güvenli, harici uygulamalar ile uyumlu ve tümleşik iletişim çözümler sağlıyoruz. Günümüzde kurumsal firmalar hızlı ve sürekli değişen bir dijital dünyada maliyetleri, düzenlemeleri ve gizliliği dengeleme zorluğuna yardımcı olmak için Vodanet İletişim Hizmetleri’nden destek alıyor. Vodanet olarak hepsi bir arada güvenli iletişim ve işbirliği çözümleri, etkin maliyet kontrolü altında bütçe tasarrufu sağlarken kurumunuza üst düzey kişiselleştirilmiş bir kullanıcı deneyimi sunma fırsatı sağlar.

Tek binada yada farklı lokasyonlarda faaliyet gösteren finans kurumları için tüm çalışanların yan masadaki çalışan arkadaşına ulaşmak kadar kolay birbirleri ile sürekli iletişimde kalmak ister. Finans kurumları sanal yada fiziksel sunucularına konumlandırabilecekleri Alcatel-Lucent IP Santral çözümlerini yerel sistem odalarındaki sunucularında yada bulut santral platformunda konumlandırarak yeni nesil ip santral ve çağrı merkezi uygulamalarını kurumlarına mükemmel entegrasyonu elde ederler.

Binlerce sistem kurulumunun getirdiği uzmanlıkla Vodanet İletişim Hizmetleri sistem mühendisleri firmanız için optimum çözümü yeni teknolojilerle hatasız bir şekilde konumlandıracaktır. Bu sayede müşterilerinizin ofisinizde, çevrimiçi ortamda ve her yerde güvenebileceği bir deneyim sunabilirsiniz. Ayrıca çağrıları hizmet ihtiyacına göre yönlendirebilirsiniz ve gerçek zamanlı müşteri bilgilerini görüntülemek için temel müşteri yönetimi uygulamalarını entegre edebilirsiniz.

Vodanet olarak sağladığımız profesyonel çözümler sayesinde müşteri ve kurumsal verilerinizi güvenlik ve uyumluluk ihlallerine karşı koruyarak müşterilerinize en yüksek veri koruma standardını sağlayabilirsiniz.


Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Çagrı Merkezi



Müşterileri daha iyi iletişimle birinci sıraya koyun. Çalışanlarınızın müşterilerle istedikleri şekilde bağlantı kurma özgürlüğü vererek kurumsal rekabette öne geçebilirsiniz. Yeni nesil çağrı merkezi yapay zeka, becerilere dayalı yönlendirme ve eyleme dönüştürülebilir analitikler aracılığıyla daha akıllı bir müşteri deneyimi sunmanıza imkan sağlayabiliriz. Saphira Call Center çözümü ile çağrı merkezi temsilcilerinizi müşterilerle yalnızca telefonla değil, kendi seçtikleri kanallarda bağlayın.

Daha güçlü, daha az karmaşık bir çağrı merkezi kurmak için Vodanet İletişim Hizmetlerini aramanız yeterlidir. Müşterilerle doğru temsilciler arasında bağlantı kurun ve nerede olurlarsa olsunlar sorunları ilk aramada çözün. Gerçek zamanlı raporlar, temsilci izleme ve derinlemesine müşteri anketleri ile satışları ve hizmetlerinizi iyileştirebilirsiniz.

Türkiye’de yoğun kullanılan uygulamalar ve yazılımlar ile defalarca kere entegrasyon sağlayan ekibimiz ile iş akışlarınızı geliştirebilir ve özelleştirebilirsiniz. Saphira Call Center ile çağri merkezi çalışanlarınızın doğru çözümü hızlı bir şekilde belirlemelerine ve her müşteriye daha kişiselleştirilmiş hizmet sağlamalarına yardımcı olmak için temsilcileri CRM bilgileriyle donatabilirsiniz. Kalite yönetimi, ekran kaydı, konuşma ve metin analitiği ile temsilci performansını yukarı taşıyabildiğiniz gibi güçlü tahmin ve uyum ölçümleriyle arıza sürelerini en aza indirip maliyetleri azaltabilirsiniz.

Saphira ile anlık performans performans raporları alabilirsiniz. Bu verilere dayanarak özelleştirilebilir ve görsel formattaki raporlara ulaşabildiğiniz için iş açısından kritik kararlar alabilirsiniz. Ayrıca, anlık ayarlamalar yapmak için gerçek zamanlı ve geçmiş gösterge tablolarına erişmek mümkündür.


Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Video Konferans



Müşterilerinizi güvenli bir şekilde bağlayarak ve geri dönüş sürelerini azaltarak rekabet gücünüzü yeni teknolojilerle artırabilirsiniz. İster bir konferans odası, ister dizüstü bilgisayar veya mobil cihaz kullanıyor olun, müşterileriniz ve iş arkadaşlarınızla her yerde buluşup elektronik tabloları, sunuları ve videoları anında ekran paylaşımı yapabilirsiniz. Çevrimiçi toplantılar ve ekip mesajlaşmasıyla, kurumunuzun çalışanları istedikleri şekilde buluşma ve daha güçlü ilişkiler kurma özgürlüğüne sahiptir. Müşteri projelerinin ilerlemesini sağlamak için dosyaları kolayca paylaşın ve görevleri ayarlayın. Sohbet, dosya paylaşımı, video ve web toplantıları arasında sorunsuz geçiş yapabilirsiniz.

Günümüzde popüler bulut tabanlı video konferans uygulamaları Microsoft Teams, Skype, Zoom, Webex ve Rainbow kullanarak kurumsal seviyede profesyonel video konferans toplantılar gerçekleştirmek için ekibiniz ve toplantı odalarınız için doğru ekipman desteğini etkin satınalma maliyetleri ile konumlandırabiliriz. Binlerce toplantı odasının kurulumunu gerçekleştiren profesyonel Vodanet sistem mühendisleri, toplantı odanız ve ekibiniz için daha verimli konferans görüşmeler yapmanıza imkan sağlayacak ekipmanları konumlandırabilirler.

Video konferans çözümlerimiz ile daha verimli finansal rehberlik için her yerde dinamik işbirliği sağlayabilirsiniz. Video konferans sayesinde müşterileriniz ile ofisinizi güvenli bir şekilde bağlamanıza ve HD görüntü ile birlikte HD ses özellikleriyle her yerde insanlarla buluşmanıza olanak tanır. Video konferans toplantıları sırasında kolay ekran paylaşımı sayesinde elektronik tabloları, sunumları ve videoları ekranda paylaşabilirsiniz ve ekip çalışma ruhunu hissederek başarılı projeleri kısa zamanlar içinde gerçekleştirebilirsiniz.

Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Akıllı Telefon Entegrasyonu



Satış temsilciniz sahada potansiyel müşteriler ile toplantıda. Teknisyeniniz bir müşteriye hizmet vermek için yolda. İK müdürünüz yıllık izninde. Yazılım geliştiriciniz yurtdışında ikamet ediyor. Günün herhangi bir vaktinde bazı çalışanlar ofis dışında tabiki olacak. Çalışanlarınız ofis dışındayken ofisteki masasında olduğu gibi iletişimlerini sağlayan yeni nesil ofis IP Santral sistemi ile çalışanların mobil cihazlarını ip santralınıza senkronize etmek artık mümkün.

Ofis dışındayken firmanızdaki masanızda gibi çalışabilirsiniz. iOS yada Android akıllı telefonunuza ip santralınızın uygulamasını yükleyebilirsiniz ve artık masa telefonunuz ile birlikte entegre çalışmaya başlayabilirsiniz. Size gelen çağrıları ofiste, seyahat halinde yada evden çalışırken cevaplayabilirsiniz. Ayrıca çağrı transferi, yönlendirme, sesli posta kutusu gibi santral özellikleri gibi kullanmaya devam edebilirsiniz.

İşyerinde yada dışarda tek bir telefonu kullanmayı hedefleyen profesyoneller için tasarlanmış olan akıllı telefon entegrasyonu HD ses kalitesi ve yüksek güvenlik standartlarında çalışan kurumların koşullarını dahi yerine getiren kurumsal bir çözümdür.


Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Kablosuz Sunum ve
Video Konferans



Yaratıcılık, kuruluşunuzun temel varlıklarından biridir. ClickShare ile fikirlerin hak ettikleri ilgiyi görmesini sağlayabilirsiniz. Bu kablosuz sunum sistemi, kullanıcıların dizüstü bilgisayarlarında veya mobil cihazlarında bulunanları sunum ekranında kolayca paylaşmalarına olanak tanır. Kablo yok, kurulum yok, katılmak için beklemek yok.

Firmanızın çalışanları yada misafirleriniz toplantı odanızda yapılan toplantılarda Barco ClickShare USB butonu bilgisayarlarına taktıklarında saniyeler içinde kablosuz olarak sunumlarını diğer toplantı katılımcıları ile kolaylıkla paylaşabilirler.

ClickShare Conference ürünü sayesinde kablosuz sunum paylaşımının yanında kablosuz video konferans yapmalarına imkan sağlar. USB butonu bilgisayarına takan katılıncı saniyeler içinde bilgisayarındaki Microsoft Teams, Zoom, Alcatel-Lucent Rainbow gibi video konferans uygulamalarını toplantı odasındaki büyük ekrana yansıtabilirler ve toplantı odasında kurulu olan USB video konferans sistemini de kablosuz olarak kullanmaya başlayabilirler. Böylece sadece tek bir USB bağlantı ile kablosuz video konferans ve kablosuz sunum paylaşımını saniyeler içinde yapmanın özgürlüğünü tüm katılımcılar yaşayabilirler. Ayrıca Apple AirPlay ve MiraCast kablosuz bağlantı teknolojilerini de kullanarak bilgisayarınızın ekranını tamamen kablosuz olarak toplantı odasındaki büyük ekrana her zaman kullanmaya alışık olduğunuz arayüzler ile aktarabilirsiniz.

Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Yeni Nesil Kablosuz Ag (Wi-Fi 6)



WiFi 6 - veya 802.11ax - en yeni ve en iyi kablosuz ağ standardıdır ve bu, kullanıcıların cihazlarının daha yüksek yoğunluklu ortamlarda yanıt vermesini beklemeye gerek kalmayacağı anlamına gelir. Bu yenilik sunduğu çok daha hızlı multi-gigabit hızlarıyla birlikte, WiFi 6'yı genellikle eş zamanlı olarak bağlı birçok kullanıcı ve cihaza sahip herhangi bir kurum için harika bir teknoloji haline getiriyor. Altıncı nesil WiFi, daha hızlı bağlantı sağlarken erişim alanını genişletir ve daha fazla bağlı cihaz yoğunluğunu destekler. 5G ile el ele giden bu teknoloji, Nesnelerin İnterneti (IoT) için sensörlerin piyasaya sürülmesini ve sürükleyici ve artırılmış sanal gerçeklik deneyimlerinin oluşturulmasını kolaylaştırmaktadır.

Wi-Fi 6 (802.11ax), Wi-Fi 5'e kıyasla dört kat daha yüksek ağ bant genişliğini ve daha fazla eş zamanlı kullanıcıyı destekler. Bunun yanı sıra Wi-Fi 6, yeni nesil anten ve algoritma teknolojilerinin kullanımı sayesinde ağ gecikmesini 30 ms'den sadece 10 ms'ye düşürerek kablosuz 4K HD konferanslara olanak tanır, AGV dolaşımı sırasında sıfır paket kaybına neden olur ve VR/AR deneyimindeki sorunları ortadan kaldırır.

Finans kurumlarında Wi-Fi 6 çözümlerinin faydalarına baktığımızda öncelikle söylememiz gereken artan verimlilik olacaktır, çok sayıda cihazın bağlı olduğu ofislerde kişisel bilgisayarlar için en hızlı kablosuz bağlantı hızlarını ve daha hızlı yanıt veren performansı gelişmiş güvenlik ve güvenilirlikle sağlar.


Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Masaya Entegre Asansörlü Ekranlar



Her seviyedeki karar vericiler ve liderlerin doğru olan verilere gerçek zamanlı olarak erişmeleri gerekmektedir ayrıca yetkili makamın ilgili işin tüm detaylarına hakim olma anlayışı ve olayı etkileyen faktörler hakkında detaylı bilgileri göz önüne sergilemek için masaya entegre asansörlü yukarı aşağıya hareket edebilen ekranlar destek olacaktır. Firmaların ve kurumların karar verici yöneticileri hızlı ve doğru karar almasını sağlamak için en son teknolojiyi kullanmalıdırlar.

Vodanet İletişim Hizmetleri, asansörlü hareketli monitörler, videowall, sesli konferans ve kontrol çözümleri sağlayarak kurumların toplantı odalarında ve konferans salonlarında yeni nesil çözümler sağlamaktadır.

Mobilyaya entegre motorlu monitörler, kompakt ve ortak bir alanı çok işlevli bir yüzeye dönüştürmek için toplantı odalarında yeni nesil bir çözümdür. Video konferans ve sunum yapılmadığında masaya gömülen ve gizlenen ekranlar katılımcıların ekibin geri kalanının görüş alanını yeniden kazanmalarına olanak sağlar. Video konferans teknolojisi son derece önemli bir rol oynamaya devam edeceğini düşünürsek toplantı odanızdaki TV yada projeksiyon cihazlarınıza video konferans kameralarının entegrasyonu daha yüksek video kalitesi sağlayacaktır. Toplantı odası fiziki şartlarına göre özelleştirilebilen kamera ve ekran çözümleri Vodanet olarak müşterilerilerimize benzersiz çözümler sağlamaktayız.

Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Toplantı Odası Videowall




Videowall, ekranların yan yana ve alt alta farklı matriks yapılarda dizilimleriyle ve genelde tüm ekranların tek bir ekran gibi hareket etmesi istenen durumlarda oluşturulan ekranlar bütünüdür. Kullanıcı, bir anlamda birden fazla ekrandan oluşan dev bir ekrana sahip olur.

Toplantı odasındaki Videowall’lar genelde 2×2 formattan başlar ve 3×3, 4×4, 4×3… gibi çok daha farklı ve büyük formatlarda da olabilir. Büyük toplantı odalarında tüm katılımcıların sunumun yada video konferans görüntüsünün en ufak detayına kadar dikkatleri dağılmadan dahil olmasını sağlar.

İhtiyaca göre videowall ekranlarına videowall kontrol cihazları bağlanabilir. Videowall kontrol cihazları, videowall processor, matrix switcher, multiviewer gibi farklı cihazlardır. Her cihazın yeteneği ve kullanım alanı farklıdır. Videowall’u kullanım amacı ve görüntü kaynak sayısına göre videowall kontrol ünitesi tercihleri de değişkenlik gösterebilir.

Videowall montaj ve kurulumlarında, yine kullanım şekline ve videowall kurulacak yerin fiziksel şartlarına göre montaj aparatları da değişkenlik gösterebilir.

Click to call for Cloud Vodanet Kurumsal Hizmetler

ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK İSTERMİSİNİZ?

ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK İSTERMİSİNİZ?

0216 340 76 40