Ericsson-LG IP Santral çözümleri zengin özelliklere sahip ve tamamen ölçeklenebilir birleşik iletişim sistemleridir. Firmanızın büyüklüğü veya teknolojik gereksinimleri ne olursa olsun işletmenizin geleceğine yatırım yapmak için Ericsson-LG ile bir sonraki adımı atın.
Ericsson-LG iPECS, yeni bir kurumsal IP-DECT çözümü sunuyor. Eğitim kurumları, çok katlı ofisler, hastane ve kamu idareleri gibi çeşitli iş kollarında hem şirket içi hem de bulut mimari yapısıyla uyumlu olan çözümler benzersiz kesintisiz iletişimin altyapısıdır. 110db, tek antenli bir çözüm olarak öne çıkarken küçük ve orta ölçekli işletmeler için uygun maliyetli bir çözümdür. 130db, çok antenli çözüm olarak KOBİ ve endüstriyel kurumlar için geniş alanlarda kesintisiz kablosuz santral çözümü sağlar.
iPECS eMG800 ve iPECS UCP IP santrallar ile 254 adet 130db IP Dect anten ve 1.000 kablosuz abone kullanımı sağlanabilir. Antenler arası kesintisiz telefon görüşmeleri ve 130 db IP Dect anten konumlandırılan şube, depo gibi alanlarda şirket merkezinizde bulunan iPECS ile güvenli ve güvenilir bağlantı imkanı sunar.
Microsoft Teams ile şirket içi telefon sisteminizi kolayca entegre edin. Kişi ayrıntılarınızı merkezileştirin ve masa telefonunuz veya kulaklığınız aracılığıyla Microsoft Teams'den arayın. Microsoft Teams kullanarak kişilerinizi merkezi olarak yönetin. Birden çok platformda müşteri ve ekip verilerinin yinelenmesini azaltarak maliyetli yönetim süresinden tasarruf edin.
Telefon sisteminizi geliştirirken Microsoft Teams‘in tüm özelliklerini koruyun. Sisteminizin iletişim durumu aracılığıyla Teams üzerindeki kontenjanınızı otomatik olarak güncelleyin. Microsoft Teams hesabınız ve telekom operatörünüzden halen kullanmakta olduğunuz telefon numaraları ile müşterilerinizi arayabilirsiniz. Sizi her zamanki numaranızdan arayan müşterileriniz ve tedarikçilerinize Microsoft Teams hesabınızı kullanarak cevap verebilirsiniz.
Sosyal medya ve internet üzerinden ticaret çağında, oteller misafirlerin beklentilerini karşılamak için giderek daha fazlasını yapmak zorunda kalmaktadırlar. Ayrıca konaklama endüstrisi yıkıcı rakiplerin baskısı altında olduğunuda düşünürsek donanımdan uygulamalara kadar iPECS, konaklama endüstrisinin bu modern zorlukları aşmanıza ve otelinizin daha iyi hizmet vermesine yardımcı olacak güçlü bir verimliliği arttıran ürün portföyüne sahiptir.
iPECS ile Fidelio gibi otel otomasyon PMS sistemlerini kolayca entegre edebilirsiniz ve iletişimlerinizi herhangi bir cihazdan erişilebilen tek bir sistemde birleştirerek verimliliği artırabilirsiniz. Telefonları, rezervasyonları, check-in / out işlemlerini ve tüm temel süreçlerinizi tek bir platform kullanarak yöneterek verimliliği artırmak mümkündür. Her an ulaşılabilir kat görevlileri, en yoğun sezonda dahi anında erişilebilir rezervasyon birimi ve hiç meşgul çalmayan resepsiyon telefonu otelinizde işlerin yolunda gitmesine destek olacaktır.
Resepsiyonistler için mükemmel iletişim uygulaması olan iPECS Attendant uygulaması Microsoft Windows bir bilgisayara kurulan PC Konsol yazılımıdır. PC Konsol yazılımı sayesinde firmanızdaki resepsiyon görevlisi gelen tüm tüm çağrıları kolaylıkla yönetebilir, dahili abone meşguliyetlerini hızlıca görebilir ve bir çok sistem özelliğini tek bir tuşa basarak kullanabilir. Ekrandaki arama açılır pencereleri ile kullanım kolaylığı sağlayan iPECS Attendant ile telefonla bilgisayar arasında geçiş yapmaya gerek kalmadan aramaları bir PC ile yönlendirmenizi sağlar. Gerçek zamanlı iletişim durumu ayarlarıyla bir bakışta kimin müsait olduğunu görün. Sezgisel sürükle ve bırak çağrı işlevlerinin keyfini çıkarın. Çağrı yönetimi hiç bu kadar kolay olmamıştı. Telefon rehberi ve rehberden arama, dahili, harici ve geri çağırma dahil olmak üzere gelen arama türlerini gösteren arayan bilgileri, bekleme süresi ve önceliğe dayalı çağrı yönetimi, çok amaçlı çağrı yönetimi için çağrı parkı, çağrı ve e-posta, gece servisi veya acil durum modu, kolay konferans kurulumu, arama kaydı, telefonlar ve istemciler dahil tüm cihazlar için durum izleme gibi özellikler iPECS Attendant uygulamasının ana özellikleridir.
Apple iPhone yada Android işletim sistemine sahip akıllı telefonunuza ilgili uygulama marketlerinden ücretsiz yükleyebileceğiniz iPECS UCS uygulaması sayesinde ofis dışında hareket halinde yada evden çalışan iPECS eMG800 kullanıcıları ofisteymiş gibi tüm çağrılarına cevap verebildiği gibi tüm aramalarınıda iPECS üzerinden yaparak kurumsal tek numara ile çalışma imkanı sunar. Görüşme kayıtları ve merkezi yönetim gibi profesyonel çalışma hayatının talep ettiği kurumsal özellikleri ofisteymiş gibi kullanmaya devam edebilirler. Aynı şekilde Microsoft Windows ve Apple MacOS işletim sistemine sahip bilgisayarlarınızı da iPECS eko sistemine dahil edebilirsiniz.
Kuruluşunuzu kolaylaştıran zengin özelliklere sahip iletişim ve işbirliği araçlarından yararlanın. Meslektaşlarınız ve müşterilerinizle daha iyi bağlantı kurmak için video konferansı kullanın. Birden çok ekip çalışması özelliğini kullanarak sorunsuz bir şekilde işbirliği yapın.
Kullanımı kolay tıkla ve ara uygulamasıyla aramayı kolaylaştırın. Kopyalayıp yapıştırmaya gerek yok, hızlıca arama yapmak için PC'nizde bir numarayı tıklayıp seçin. Herhangi bir Windows uygulamasından kolayca aramak için tıklayın. Tek yapmanız gereken PC'nizdeki numarayı vurgulamak ve aramak için tıkla. Çağrı daha sonra iPECS masa telefonunuz veya iPECS UCS uygulamanız aracılığıyla yapılır. iPECS ClickCall, numaraları çevirirken hataları azaltarak ekibinizin üretkenliğini artırabilir. Ekibinizin telefon numaralarını manuel olarak okuma ve ezberleme ihtiyacını ortadan kaldırarak daha hızlı çalışmasını sağlar. iPECS ile birlikte 5 kullanıcı lisansı bedelsiz olarak gelmektedir. Opsiyonel olarak lisans ilavesi yapmak mümkündür.
Firmanızın daha iyi bir iletişim kurması için yardımcı olmaya hazırız.