Ericsson-LG
iPECS Cloud

Ericsson-LG iPECS Cloud
Cloud IP Sistem hakkında detaylı bilgi almak için
DETAYLI BİLGİ İÇİN

iPECS Cloud, bulut ortamında barındırılan sınıfının en iyi ‘Bulut Santral’ çözümüdür. iPECS Cloud, Ericsson-LG'nin kanıtlanmış lider kurumsal iletişim teknolojisinin yanı sıra dinamiklik, esneklik ve kolay kullanım imkanları sağlar. İşletmenizin boyutu ne olursa olsun, ekibinizin her yerden çalışmasına olanak tanıyan ölçeklenebilir bulut çözümümüzle sistemlerinizi geleceğe hazırlayın.

GENEL BAKIŞ

iPECS Cloud, kurumsal iletişim için kaynak kullanımınızla ilgili sizi karmaşıklıktan ve endişelerden kurtaracaktır. Bakımı veya değiştirilmesi gereken modası geçmiş donanım sorunlarını ortadan kaldıran bir iş modelidir. Sadece güncel kalan sorunsuz bir bulut iletişim sistemi olan iPECS Cloud, işletmeniz büyüdükçe, iş ihtiyaçlarınız için optimize edilmiş ve özelleştirilmiş iletişim çözümünüzün kapasitesini, özelliklerini ve uygulamalarını kolayca genişletebilirsiniz. İletişiminizin basit ve geleceğe dönük olmasını sağlayarak, Tasarruf ettiğiniz maliyetler ve kazandığınız daha fazla zamanla asıl işinize odaklanabilirsiniz.

iPECS Cloud, tamamen bulut tabanlı veya hibrit bulut olarak farklı senaryolarda kurulabilen tek sanal santral yani bulut santral çözümüdür. Ağ dönüşümünüz için en uygun olanı tercih edebilirsiniz ve Vodanet İletişim Hizmetleri ile profesyonel kurulum desteği ile mükemmeli yakalayabilirsiniz. İster maliyetleri düşürmek ister performansı artırmak için hareket ediyor olun, İPECS Cloud bulut santrala geçiş, gelişmiş hız, güvenilirlik ve güvenlikten yararlanmak anlamına gelir. Zaman içinde firmanızın büyümesini planlıyorsanız, iPECS Cloud sizinle birlikte sorunsuz genişleyecektir. Her ölçekteki işletmeye fayda sağlayan bir çözümden her boyuta uyan tek bir ölçeklenebilirliğin keyfini çıkarın.

iPECS Cloud bulut santral hizmeti, IP Santral, akıllı telefon entegrasyonu, ses, görüntü, bilgisayar entegrasyonu ve yönetim araçlarını içeren kurumsal seviyede yüksek güvenilirliğe sahip profesyonel bir iletişim portföyü sunar. Bulutta aynı ofiste olduğu gibi, Hot Desk, Mobile Extension, Group Queuing, Multi-shared numbering vb. gibi tüm profesyonel telefon özelliklerinin keyfini çıkarabilirsiniz. Hepsi bir arada UC çözümü olan ‘iPECS UCS’ gibi işbirliği uygulamaları ile, iş arkadaşları arasında çoklu cihazlarla gerçek zamanlı olarak kolayca işbirliği yapabilir sunumlar ve dosya paylaşımı için FHD video konferans gerçekleştirebilirsiniz. Ekibinizi, birlikte çalışmayı kolaylaştıran bulut işbirliği araçlarıyla güçlendirin.

Ofis dışındayken önemli bir iş görüşmesini kaçırmış olabilirsiniz. İş iletişiminizde süreklilik, müşteri memnuniyetiniz için çok önemlidir. iPECS Bulut İletişim Merkezi (iPECS CCC) aracılığıyla, tüm müşteri destek kanallarını açarak müşteri memnuniyetini garanti edecek gelişmiş müşteri hizmetlerini kolayca görebilirsiniz. Her yerde bulunan çok kanallı iletişimi desteklemek ve müşterileri yakınlaştırmak için ofisleri ve bireyleri sorunsuz bir şekilde birbirine bağlar.

Ericsson-LG ve Vodanet ile birlikte kesintisiz bir şekilde buluta geçiş yapabilirsiniz. Vodanet uzman kadrosu, ilk kurulumu hızlıca tamamlayabilir ve kolay yönetim için ayarları hızla size özel hale getirecektir. Kullanıcı dostu arayüz ve tüm cihazlarda uyumluluk sizin için tasarlanmıştır.

ÖZELLİKLER
iPECS Cloud ile birlikte gelen standart özellikler

Başlangıç paketinde bulunan iPECS Cloud hizmeti, 4 kanal VoIP yani IP dış hat, 10 adet dahili abone kapasitesi ile birlikte gelmektedir. Lisans ilaveleri ile iPECS Cloud toplam 2.400 aboneye kadar büyüyebilmektedir. Robot operatör (Karşılama Anonsu) ve telesekter özelliğine sahip iPECS Cloud kullanıcısına bırakılan sesli mesajları tanımlı e-mail adreslerine de gönderebilmektedir. Akıllı telefon ve PC entegrasyonu sağlayan UCS uygulaması ise 5 kullanıcı lisansı ile ücretsiz kullanıma hazırdır. 10 adet Mobil Abone lisansı sayesinde yerinde olamayan kişiye cep telefonundan anında ulaşım sağlanır. 2.000 dakika her yöne görüşme ve 15 adet alan kodlu DID numara tahsisi giriş paketinde standart olarak sunulmaktadır ayrıca gelişmiş IVR, bekleyenlere sırasını dinamik olarak bildirim gibi özellikler sistemle gelen ücretsiz özelliklerdir.

iPECS UCS akıllı telefon ve PC entegrasyonu

Apple iPhone yada Android işletim sistemine sahip akıllı telefonunuza ilgili uygulama marketlerinden ücretsiz yükleyebileceğiniz iPECS UCS uygulaması sayesinde ofis dışında hareket halinde yada evden çalışan iPECS Cloud kullanıcıları ofisteymiş gibi tüm çağrılarına cevap verebildiği gibi tüm aramalarınıda iPECS Cloud üzerinden yaparak kurumsal tek numara ile çalışma imkanı sunar. Görüşme kayıtları ve merkezi yönetim gibi profesyonel çalışma hayatının talep ettiği kurumsal özellikleri ofisteymiş gibi kullanmaya devam edebilirler. Aynı şekilde Microsoft Windows ve Apple MacOS işletim sistemine sahip bilgisayarlarınızı da iPECS Cloud eko sistemine dahil edebilirsiniz.

iPECS Cloud DID Numara

IPECS Cloud giriş paketi ile birlikte gelen 10 adet DID numara tahsisi sayesinde kullanıcıların kartvizitlerine dışardan gelen çağrılarda direk olarak erişilebilecekleri bulunduğunuz alan kodununda bulunduğu numaraları yazdırabilme imkanı sağlar. Örneğin 0216 340 76 40 firmanızın telefon numarası olduğunda 0216 340 76 41 satış müdürünüzün direk erişim numarası olabilecektir. Dahili aramalarda 7640 dahili numarasını çevirmeniz yeterli olacaktır. Bu örmekte 0216 340 76 42 muhasebe müdürüne vererek direk erişim numarasına ihtiyaç duyan personeliniz için mükemmel bir çözüm sağlanacaktır. Daha fazla DID numara ihtiyacı olan firmalar için bu sayıyı arttırmak mümkündür.

2.000 dakika görüşme paketi

iPECS Cloud giriş paketinin sağladığı her yöne 2.000 dakika görüşme paketi firmanız için bulut santral maliyeti içinde bedelsiz gelen konuşma paketidir. Daha fazla görüşme yapan kurumlar bu süreyi arttırmak için Vodanet’i araması yeterlidir.

Lokal yerinde yedeklilik özelliği

iPECS Cloud tamamen bulut tabanlı sanal santral çözümü olmakla beraber firmanızın internet bağlantısında herhangi bir sorun olduğunda iletişiminin kesilmemesi için ofisinizde iPECS Cloud bulut santralınızın yedeğini donanımsal olarak kurabilme imkanı iPECS Cloud’u diğer sıradan bulut santral çözümlerinden farkını ortaya koymaktadır. Lokal yedeklilik imkanı sağlayan tek bulut santral çözümü iPECS Cloud’dur.

Ses kayıt özelliği

Günümüzde müşterilerinizin tüm bilgilerini, ihtiyaçlarını, davranışlarını ve etkileşimlerini kayıt altında tutarken yapılan görüşmelerin ses kayıtlarını güvenle bünyenizde barındırmak hizmet kalitenizi üst düzeye taşımanızda yardımcı olacaktır. Ses kayıtlarını tekrar dinleyerek, analiz ederek ve yansıtarak telefon ile verdiğiniz hizmetinizin kalitesini artırabilirsiniz. Satış ekibinizi tek tuşa basarak canlı olarak izleyebilir çalışanlarınızın müşteri ilişkileri eğitim ihtiyacını daha hızlı fark edebilirsiniz.  Tüm kayıt verilerinde sektör lideri şifreleme sayesinde içiniz rahat olsun, böylece ihtiyacınız olanı koruyabilir ve GDPR gibi benzeri yasalara uygunluk sağlayabilirsiniz. Hassas veya özel aramaların kaydedilmemesi için aramaları otomatik veya isteğe bağlı olarak kaydedecek şekilde bile ayarlayabilirsiniz. Sunucu yedekliliği seçenekleri sayesinde, iPECS iPCR ses kayıt çözümünüzün her zaman aktif olacağından ve müşteri deneyiminizin her zaman en iyi durumda olacağından emin olabilirsiniz.

Microsoft Teams entegrasyonu sağlayan tek bulut santral çözümü

Üretkenliği arttıran hayati bir entagrasyon olan Microsoft Teams entegrasyonu iPECS Cloud bulut santralınız ile birlikte mümkündür. MicrosoftTeams ile şirket içi telefon sisteminizi kolayca entegre edebiliriz ve kişi ayrıntılarınızı merkezileştirdiğiniz gibi masa telefonunuz veya kulaklığınız aracılığıyla Microsoft Teams ile telefon görüşmelerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Ofisinizde ayrı ayrı çalışan telefon santralınız ve Microsoft Teams uygulaması iPECS Cloud bulut santral ile birleştirilebilmektedir. Çağrı kontrolü, kullanıcı durumu izleme, rahatsız eilmeme (DND), çağrı toplama, transfer ve bekletme gibi özellikleri kullanabilirsiniz.IP santralızın Microsoft Teams entegrasyonu için Vodanet’i araabilirsiniz.

iPECS CCX çağrı merkezi

Tarayıcı tabanlı çok kanallı bir iletişim merkezi ile müşteri ilişkilerini geleceğe taşıyın. Çağrıları, e-postaları, anlık mesajlaşmaları ve daha fazlasını yönetmeye yönelik güçlü iPECS CCX Çağrı Merkezi çözümüyle daha erişilebilir ve üretken olun. Tüm bilgiler ve iletişimler, GDPR (AB) ve HIPPA (ABD) dahil olmak üzere birçok yargı alanındaki veri koruma yasalarına uyacak şekilde şifrelenir. Sorguları hem işinize hem de müşterilerinize uygun bir şekilde çözmek için aramaları, anlık mesajlaşmayı, e-postaları, faksı ve hatta sosyal medyayı kullanın. Kaynakları her zaman ihtiyaca göre tahsis edebilmek için düzenli raporlar planlayın veya temel ölçümleri gerçek zamanlı olarak görüntüleyin. Ekip performansını optimize etmek için KPI'leri analiz edin. Arayanları doğru hatta yönlendirmek için IVR'yi özelleştirin. Kişiyi hızlı bir şekilde yönetmek için tüm özellikleri kullanın. First Contact Resolution FCR'yi en üst düzeye çıkarmak her çağrı merkezinin amacıdır.

iPECS CCX Report Plus

CCX Report Plus analitiği, kaynak yönetimini ve temsilci üretkenliğini dönüştüren iletişim merkezi raporlama modülüdür. Gerçek zamanlı izleme ve akıllı raporlama ile müşterilerinize mümkün olan en iyi hizmeti sunmak için ihtiyaç duyduğunuz içgörüleri alabilirsiniz. Bireysel üretkenliği gerçek zamanlı olarak veya özelleştirilebilir raporlarla izleme imkanı sağlar. Her temsilcinin arama istatistiklerinin ayrıntılarını içeren, okunması kolay çizelgeleri PDF veya Excel biçiminde indirebilirsiniz. Ekibinizi mükemmelliği sunmaya, ellerinden gelenin en iyisini yapmaya ve mümkün olan en verimli hizmeti sunmaya zorlamaya devam edin. Gerçek zamanlı bilgi alın ve performans raporlarını özelleştirin. Hızlı karşılaştırma için raporları bölümlere göre ayırın. İletişim merkezinizin her zaman yolunda olmasını sağlamak için kendi iş zekası raporlarınızı yapılandırın ve metrikleri duvar panosu aracılığıyla canlı olarak görüntüleyin.

Otel santralı bulut santral

Misafir memnuniyeti, konaklama endüstrisinin kalbidir. Rekabet ve beklentiler arttıkça, oteller konuklara unutulmaz deneyimler sunmak için daha da ileri gitmelidir. Bunun ötesine geçmenize yardımcı olacak sistemlere sahip olmak çok önemlidir. iPECS UCP ile Fidelio gibi otel otomasyon PMS sistemlerini kolayca entegre edebilirsiniz ve iletişimlerinizi herhangi bir cihazdan erişilebilen tek bir sistemde birleştirerek verimliliği artırabilirsiniz. Telefonları, rezervasyonları, check-in / out işlemlerini ve tüm temel süreçlerinizi tek bir platform kullanarak yöneterek verimliliği artırmak mümkündür. Her an ulaşılabilir kat görevlileri, en yoğun sezonda dahi anında erişilebilir rezervasyon birimi ve hiç meşgul çalmayan resepsiyon telefonu otelinizde işlerin yolunda gitmesine destek olacaktır. Bulut tabanlı tek otel santralı olan iPECS Cloud oteller için benzersiz bir çözüm sunar.

Mobil abone özelliği

iPECS Cloud giriş paketi ile birlikte 10 adet mobil abone lisansı ücretsiz gelmektedir. Bu harika özellik sayesinde, ofis telefonunuza gelen çağrılar cep telefonu numaranıza doğrudan gelir. Başka uygulama gerekmez. Müşterileriniz firmanızın çalışanlarını aradığında Wi-Fi yada 4,5G interneti olan bir alanda olmasına gerek kalmaz. Bu özellik çağrı yönlendirmeye benzer, ancak aramayı başka bir dahili numaraya aktarma, aramayı park etme, paging bölgesine çağrı, aramayı konferans odasına aktarma gibi özellikleri cep telefonuz ile yapmanızı sağlar. Mobil abone özelliği ile yapılan görüşmeler sırasında size gelen çağrıyı cep telefonunuza iletmek için ofis numaranız sizi saniyeler içinde arar ve görüşme süresince operatör tarafından tanımlanan görüşme dakika paketinizden harcar. Pandemi gibi dönemlerde evden yada uzaktan çalışmak için en kolay ve en sorunsuz uygulamadır.

PC konsol özelliği

Resepsiyonistler için mükemmel iletişim uygulaması olan iPECS Attendant uygulaması Microsoft Windows bir bilgisayara kurulan PC Konsol yazılımıdır. PC Konsol yazılımı sayesinde firmanızdaki resepsiyon görevlisi gelen tüm tüm çağrıları kolaylıkla yönetebilir, dahili abone meşguliyetlerini hızlıca görebilir ve bir çok sistem özelliğini tek bir tuşa basarak kullanabilir. Ekrandaki arama açılır pencereleri ile kullanım kolaylığı sağlayan iPECS Attendant ile telefonla bilgisayar arasında geçiş yapmaya gerek kalmadan aramaları bir PC ile yönlendirmenizi sağlar. Gerçek zamanlı iletişim durumu ayarlarıyla bir bakışta kimin müsait olduğunu görün. Sezgisel sürükle ve bırak çağrı işlevlerinin keyfini çıkarın. Çağrı yönetimi hiç bu kadar kolay olmamıştı. Telefon rehberi ve rehberden arama, dahili, harici ve geri çağırma dahil olmak üzere gelen arama türlerini gösteren arayan bilgileri, bekleme süresi ve önceliğe dayalı çağrı yönetimi, çok amaçlı çağrı yönetimi için çağrı parkı, çağrı ve e-posta, gece servisi veya acil durum modu, kolay konferans kurulumu, arama kaydı, telefonlar ve istemciler dahil tüm cihazlar için durum izleme gibi özellikler iPECS Attendant uygulamasının ana özellikleridir.

Click to Call (Tıkla ve ara) özelliği

Kullanımı kolay tıkla ve ara uygulamasıyla aramayı kolaylaştırın. Kopyalayıp yapıştırmaya gerek yok, hızlıca arama yapmak için PC'nizde bir numarayı tıklayıp seçin. Herhangi bir Windows uygulamasından kolayca aramak için tıklayın. Tek yapmanız gereken PC'nizdeki numarayı vurgulamak ve aramak için tıkla. Çağrı daha sonra iPECS masa telefonunuz veya iPECS UCS uygulamanız aracılığıyla yapılır. iPECS ClickCall, numaraları çevirirken hataları azaltarak ekibinizin üretkenliğini artırabilir. Ekibinizin telefon numaralarını manuel olarak okuma ve ezberleme ihtiyacını ortadan kaldırarak daha hızlı çalışmasını sağlar. iPECS UCP ile birlikte 2 kullanıcı lisansı bedelsiz olarak gelmektedir. Opsiyonel olarak lisans ilavesi yapmak mümkündür. 


iPECS CLOUD

Ericsson-LG tarafından gelistirilen iPECS Cloud IP Santral çözümü düsük satınalma maliyeti ve zengin ip santral özellikleri ile sınıfının en iyisi olma özelligini tasıyor.

ÜRÜN KATALOĞU

Uyumlu IP Telefon Seçenekleri

IP Dect Kablosuz Telefon Seçenekleri

Uygulama Lisans Seçenekleri

Ericsson LG iPECS ürünleri hakkında daha detaylı bilgi almak istermisiniz.

Firmanızın daha iyi bir iletişim kurması için yardımcı olmaya hazırız.

Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz.
Bu bilgiler başka kurum ve kuruluşlarla kesinlikle paylaşılmayacaktır.
Mesajınız Tarafımıza Ulaşmıştır.

Vodanet İletişim Hattı

ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK İSTERMİSİNİZ?

ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK İSTERMİSİNİZ?

0216 340 76 40

Teklif Talebi
Bu Ürün İçin Size Teklif Sunacağız.

Bir uzman size en kısa sürede dönüş yapacaktır.

Teşekkürler.
Bir uzman yakında sizinle iletişime geçecektir.

Bizi arayarak bizimle her zaman irtibata geçebilirsiniz 0216 340 76 40 veya mail info@vodanet.com.tr.

Buy Now