SEYAHAT ACENTALARINA
ÖZEL ÇÖZÜMLER

Gelişen teknoloji tüm sektörlerde olduğu gibi seyahat acentalarınında gelişimi ve değişimi için baş rolü üstleniyor


Büyük turizm organizasyon firmaları ve onlara bağlı çalışan seyahat acentaları olarak sektörel rekabette fark yaratmak isterken kendilerini sürekli geliştirmek zorunda kalıyor. Bu gelişimin en önemli yolu ise doğru teknolojileri doğru alanlarda kullanmaktan geçiyor.


Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Seyahat Acantaları için
IP Santral - Bulut Santral



Seyahat acentalarının bağlı olduğu büyük turizm firmalarının bünyelerinde gelişmiş çok büyük müşteri hizmetleri departmanları bulunmaktadır. Araştırma şirketlerinin yapmış olduğu anketlerde anket katılımcılarının büyük bir kısmı seyahat planlaması ve bilet alımı yaparken ilk destek için kendilerine en yakın seyahat acentalarına ulaştığı bilgisi ortaya çıkmıştır. Seyahat acantaları aradığında ulaşan ve ihtiyaç duyduğu desteği alan müşterileri hizmet aldığı acentelerinden vazgeçmeyeceklerini de aynı ankette belirtmişlerdir.

Bu nedenle çalışma saatleri içinde ve dışında ulaşılabilir olmak isteyen ve arayan müşterilerine daha kaliteli hizmet vermek isteyen sigorta acenteleri onlar için özel uygulamalar içeren seyahat acentaları için özel üretilmiş telefon santralları ile firmalarını teknolojik olarak güncellemektedirler.

Yeni nesil bir telefon sistemi, seyahat acentanızın iletişimini tamamen yeni bir düzeye taşır. Yalnızca müşteri hizmetlerini iyileştirmekle kalmaz, aynı zamanda çalışanlarınızın üretkenliğini ve mobiliteyi sağlar; bu sayede de maliyetlerinizi düşürür. Basitçe söylemek gerekirse, daha akıllı çalışmanıza yardımcı olur.

Tüm bunları yapmak için, yeni santral sisteminin yüksek maliyetli olması veya karmaşık bilgi işlem alt yapıları gerektirmez. Seyahat acentalarının, teknolojiler ve hizmet sağlayıcıları söz konusu olduğunda seçeneklerini dikkatlice değerlendirmelerini gerektirir.  Binlerce sistem kurulumunun getirdiği uzmanlıkla Vodanet İletişim Hizmetleri sistem mühendisleri firmanız için optimum çözümü yeni teknolojilerle hatasız bir şekilde konumlandıracaktır. Bu sayede müşterilerinizin ofisinizde, çevrimiçi ortamda ve her yerde güvenebileceği bir deneyim sunabilirsiniz. Ayrıca çağrıları hizmet ihtiyacına göre yönlendirebilirsiniz ve gerçek zamanlı müşteri bilgilerini görüntülemek için temel müşteri yönetimi uygulamalarını entegre edebilirsiniz.

Vodanet olarak sağladığımız profesyonel çözümler sayesinde müşteri ve kurumsal verilerinizi güvenlik ve uyumluluk ihlallerine karşı koruyarak müşterilerinize en yüksek veri koruma standardını da sağlayabilirsiniz.


Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Çagrı Merkezi



Müşterileri daha iyi iletişimle birinci sıraya koyun. Çalışanlarınızın müşterilerle istedikleri şekilde bağlantı kurma özgürlüğü vererek kurumsal rekabette öne geçebilirsiniz. Yeni nesil çağrı merkezi yapay zeka, becerilere dayalı yönlendirme ve eyleme dönüştürülebilir analitikler aracılığıyla daha akıllı bir müşteri deneyimi sunmanıza imkan sağlayabiliriz. Saphira Call Center çözümü ile çağrı merkezi temsilcilerinizi müşterilerle yalnızca telefonla değil, kendi seçtikleri kanallarda bağlayın.

Müşteri seyahat geçmişini, arama geçmişini ve sigortalının kişisel notlarını ve tercihlerini anlamak, optimum müşteri deneyimi sağlamanın anahtarıdır. Şirketler, müşteriye dönük her etkileşimi yönetmek ve izlemek için yazılıma büyük yatırımlar yapar ve modern bir iletişim sistemi telefonları ve diğer sistemleri entegre eder. Telefon sistemiyle CRM yazılım entegrasyonu, temsilcilerin her müşteri aramasına hazır olmasına yardımcı olur. Müşteri
etkileşimleri daha etkilidir ve temsilcilerin bir günde yapabileceği çağrı sayısını artırır.

Daha güçlü, daha az karmaşık bir çağrı merkezi kurmak için Vodanet İletişim Hizmetlerini aramanız yeterlidir. Müşterilerle doğru temsilciler arasında bağlantı kurun ve nerede olurlarsa olsunlar sorunları ilk aramada çözün. Gerçek zamanlı raporlar, temsilci izleme ve derinlemesine müşteri anketleri ile satışları ve hizmetlerinizi iyileştirebilirsiniz.

Saphira ile anlık performans performans raporları alabilirsiniz. Bu verilere dayanarak özelleştirilebilir ve görsel formattaki raporlara ulaşabildiğiniz için iş açısından kritik kararlar alabilirsiniz. Ayrıca, anlık ayarlamalar yapmak için gerçek zamanlı ve geçmiş gösterge tablolarına erişmek mümkündür.


Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Video Konferans



Müşterilerinizi güvenli bir şekilde bağlayarak ve geri dönüş sürelerini azaltarak rekabet gücünüzü yeni teknolojilerle artırabilirsiniz. İster bir konferans odası, ister dizüstü bilgisayar veya mobil cihaz kullanıyor olun, müşterileriniz ve iş arkadaşlarınızla her yerde buluşup elektronik tabloları, sunuları ve videoları anında ekran paylaşımı yapabilirsiniz. Çevrimiçi toplantılar ve ekip mesajlaşmasıyla, kurumunuzun çalışanları istedikleri şekilde buluşma ve daha güçlü ilişkiler kurma özgürlüğüne sahiptir. Müşteri projelerinin ilerlemesini sağlamak için dosyaları kolayca paylaşın ve görevleri ayarlayın. Sohbet, dosya paylaşımı, video ve web toplantıları arasında sorunsuz geçiş yapabilirsiniz.

Günümüzde popüler bulut tabanlı video konferans uygulamaları Microsoft Teams, Skype, Zoom, Webex ve Rainbow kullanarak kurumsal seviyede profesyonel video konferans toplantılar gerçekleştirmek için ekibiniz ve toplantı odalarınız için doğru ekipman desteğini etkin satınalma maliyetleri ile konumlandırabiliriz. Binlerce toplantı odasının kurulumunu gerçekleştiren profesyonel Vodanet sistem mühendisleri, toplantı odanız ve ekibiniz için daha verimli konferans görüşmeler yapmanıza imkan sağlayacak ekipmanları konumlandırabilirler.

Video konferans çözümlerimiz ile daha verimli finansal rehberlik için her yerde dinamik işbirliği sağlayabilirsiniz. Video konferans sayesinde müşterileriniz ile ofisinizi güvenli bir şekilde bağlamanıza ve HD görüntü ile birlikte HD ses özellikleriyle her yerde insanlarla buluşmanıza olanak tanır. Video konferans toplantıları sırasında kolay ekran paylaşımı sayesinde elektronik tabloları, sunumları ve videoları ekranda paylaşabilirsiniz ve ekip çalışma ruhunu hissederek başarılı projeleri kısa zamanlar içinde gerçekleştirebilirsiniz.

Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Akıllı Telefon Entegrasyonu



Artık seyahat acentanız ofisinizden ibaret değil modern iletişim sistemleri bu gerçeği uygulamanıza destek sağlar. Acente çalışanları ofiste veya hareket halindeyken müşteriler ve potansiyel müşterilerle bağlantıda kalmak için telefonunu aktif bir şekilde kullanabilirler. Tek bir telefon numarasını bir cep telefonunu, bir ofis telefonunu, evde veya hepsini aynı anda çalacak şekilde ayarlayabilirsiniz. Artık müşterilerin iletişimde kalabilmek için tek bir telefon numarasına veya dahili numaraya ihtiyacı var. Acentenizin çalışanları ayrıca bir ofisin verimliliğini uzaktayken bile izleyebilir. Seyahat ederken bir acentenin görünürlüğünü kaybettiğiniz günler artık geride kaldı. Evden çalışanlar da ofisteki çalışma arkadaşları ile bağlantıda kalır ve ajans sahipleri kolaylıkla organizasyonlarının verimliliklerini de izleyebilir.

Tüm görüşmeleri kurumsal ofis numaranız üzerinden yapabilirsiniz ve bu görüşmelerin hepsi kayıt altına alınabilir. Tamamıyla kontrol edilebilir ve tüm çalışanların ofisteymiş gibi çalışmasına olanak sağlayan mobil uygulamalar için Vodanet’i arayabilirsiniz.

Ofis dışındayken firmanızdaki masanızda gibi çalışabilirsiniz. iOS yada Android akıllı telefonunuza ip santralınızın uygulamasını yükleyebilirsiniz ve artık masa telefonunuz ile birlikte entegre çalışmaya başlayabilirsiniz. Size gelen çağrıları ofiste, seyahat halinde yada evden çalışırken cevaplayabilirsiniz. Ayrıca çağrı transferi, yönlendirme, sesli posta kutusu gibi santral özellikleri gibi kullanmaya devam edebilirsiniz.

İşyerinde yada dışarda tek bir telefonu kullanmayı hedefleyen profesyoneller için tasarlanmış olan akıllı telefon entegrasyonu HD ses kalitesi ve yüksek güvenlik standartlarında çalışan kurumların koşullarını dahi yerine getiren kurumsal bir çözümdür.


Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Kablosuz Sunum ve
Video Konferans



Seyahat acentanıza gelen müşterinize planladığı seyahat hakkında görsel tüm sunumlarınızı kablosuz olarak büyük ekranda kolaylıkla paylaşabilirsiniz. Böylece müşteri karar verme sürecini hızlandırabilirsiniz.

Seyahat acentanızda bulunan tüm ekranlarda dönemsel kampanyalar ve son dakika fırsatlarını müşterileriniz ile anlık paylaşabilirsiniz. Merkez ofisinizde ve şubelerinizde bulunan tüm ekranları uzaktan yönetebilirsiniz, bu sayede sıradan tv ekranlarını bilgilendirme ekranlarına dönüştürebilirsiniz.

Firmanızın çalışanları yada misafirleriniz toplantı odanızda yapılan toplantılarda Barco ClickShare USB butonu bilgisayarlarına taktıklarında saniyeler içinde kablosuz olarak sunumlarını diğer toplantı katılımcıları ile kolaylıkla paylaşabilirler.

ClickShare Conference ürünü sayesinde kablosuz sunum paylaşımının yanında kablosuz video konferans yapmalarına imkan sağlar. USB butonu bilgisayarına takan katılıncı saniyeler içinde bilgisayarındaki Microsoft Teams, Zoom, Alcatel-Lucent Rainbow gibi video konferans uygulamalarını toplantı odasındaki büyük ekrana yansıtabilirler ve toplantı odasında kurulu olan USB video konferans sistemini de kablosuz olarak kullanmaya başlayabilirler. Böylece sadece tek bir USB bağlantı ile kablosuz video konferans ve kablosuz sunum paylaşımını saniyeler içinde yapmanın özgürlüğünü tüm katılımcılar yaşayabilirler.

Ayrıca Apple AirPlay ve MiraCast kablosuz bağlantı teknolojilerini de kullanarak bilgisayarınızın ekranını tamamen kablosuz olarak toplantı odasındaki büyük ekrana her zaman kullanmaya alışık olduğunuz arayüzler ile aktarabilirsiniz.

Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Yeni Nesil Kablosuz Ag (Wi-Fi 6)



WiFi 6 - veya 802.11ax - en yeni ve en iyi kablosuz ağ standardıdır ve bu, kullanıcıların cihazlarının daha yüksek yoğunluklu ortamlarda yanıt vermesini beklemeye gerek kalmayacağı anlamına gelir. Bu yenilik sunduğu çok daha hızlı multi-gigabit hızlarıyla birlikte, WiFi 6'yı genellikle eş zamanlı olarak bağlı birçok kullanıcı ve cihaza sahip herhangi bir kurum için harika bir teknoloji haline getiriyor. Altıncı nesil WiFi, daha hızlı bağlantı sağlarken erişim alanını genişletir ve daha fazla bağlı cihaz yoğunluğunu destekler. 5G ile el ele giden bu teknoloji, Nesnelerin İnterneti (IoT) için sensörlerin piyasaya sürülmesini ve sürükleyici ve artırılmış sanal gerçeklik deneyimlerinin oluşturulmasını kolaylaştırmaktadır.

Wi-Fi 6 (802.11ax), Wi-Fi 5'e kıyasla dört kat daha yüksek ağ bant genişliğini ve daha fazla eş zamanlı kullanıcıyı destekler. Bunun yanı sıra Wi-Fi 6, yeni nesil anten ve algoritma teknolojilerinin kullanımı sayesinde ağ gecikmesini 30 ms'den sadece 10 ms'ye düşürerek kablosuz 4K HD konferanslara olanak tanır, AGV dolaşımı sırasında sıfır paket kaybına neden olur ve VR/AR deneyimindeki sorunları ortadan kaldırır.

Büyük Seyhat veya Turizm kurumlarında Wi-Fi 6 çözümlerinin faydalarına baktığımızda öncelikle söylememiz gereken artan verimlilik olacaktır, çok sayıda cihazın bağlı olduğu ofislerde kişisel bilgisayarlar için en hızlı kablosuz bağlantı hızlarını ve daha hızlı yanıt veren performansı gelişmiş güvenlik ve güvenilirlikle sağlar.


Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Masaya Entegre Asansörlü Ekranlar



Her seviyedeki karar vericiler ve liderlerin doğru olan verilere gerçek zamanlı olarak erişmeleri gerekmektedir ayrıca yetkili makamın ilgili işin tüm detaylarına hakim olma anlayışı ve olayı etkileyen faktörler hakkında detaylı bilgileri göz önüne sergilemek için masaya entegre asansörlü yukarı aşağıya hareket edebilen ekranlar destek olacaktır. Firmaların ve kurumların karar verici yöneticileri hızlı ve doğru karar almasını sağlamak için en son teknolojiyi kullanmalıdırlar.

Vodanet İletişim Hizmetleri, asansörlü hareketli monitörler, videowall, sesli konferans ve kontrol çözümleri sağlayarak kurumların toplantı odalarında ve konferans salonlarında yeni nesil çözümler sağlamaktadır.

Mobilyaya entegre motorlu monitörler, kompakt ve ortak bir alanı çok işlevli bir yüzeye dönüştürmek için toplantı odalarında yeni nesil bir çözümdür. Video konferans ve sunum yapılmadığında masaya gömülen ve gizlenen ekranlar katılımcıların ekibin geri kalanının görüş alanını yeniden kazanmalarına olanak sağlar. Video konferans teknolojisi son derece önemli bir rol oynamaya devam edeceğini düşünürsek toplantı odanızdaki TV yada projeksiyon cihazlarınıza video konferans kameralarının entegrasyonu daha yüksek video kalitesi sağlayacaktır. Toplantı odası fiziki şartlarına göre özelleştirilebilen kamera ve ekran çözümleri Vodanet olarak müşterilerilerimize benzersiz çözümler sağlamaktayız.

Finans Kurumlarına Özel Çözümler

Toplantı Odası Videowall



Videowall, ekranların yan yana ve alt alta farklı matriks yapılarda dizilimleriyle ve genelde tüm ekranların tek bir ekran gibi hareket etmesi istenen durumlarda oluşturulan ekranlar bütünüdür. Kullanıcı, bir anlamda birden fazla ekrandan oluşan dev bir ekrana sahip olur.

Toplantı odasındaki Videowall’lar genelde 2×2 formattan başlar ve 3×3, 4×4, 4×3… gibi çok daha farklı ve büyük formatlarda da olabilir. Büyük toplantı odalarında tüm katılımcıların sunumun yada video konferans görüntüsünün en ufak detayına kadar dikkatleri dağılmadan dahil olmasını sağlar.

İhtiyaca göre videowall ekranlarına videowall kontrol cihazları bağlanabilir. Videowall kontrol cihazları, videowall processor, matrix switcher, multiviewer gibi farklı cihazlardır. Her cihazın yeteneği ve kullanım alanı farklıdır. Videowall’u kullanım amacı ve görüntü kaynak sayısına göre videowall kontrol ünitesi tercihleri de değişkenlik gösterebilir.

Videowall montaj ve kurulumlarında, yine kullanım şekline ve videowall kurulacak yerin fiziksel şartlarına göre montaj aparatları da değişkenlik gösterebilir.

Click to call for Cloud Vodanet Kurumsal Hizmetler

ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK İSTERMİSİNİZ?

ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK İSTERMİSİNİZ?

0216 340 76 40