Yaşlanan Teknolojiyi Yenileme
Zamanı Geldi

Ofisinizde teknolojinin gerisinde kalan ekipmanlarınızın isinizi büyütmenize engel olmasına izin vermeyin.

Kapat
Günümüzde işletmeler büyüyebilmek için müşteri taleplerine anlık cevap verebilen, zaman, bütçe ve kaynaklar için tasarruf sağlayan teknolojik çözümler arıyor.
  • IP santral ve bulut santral
  • IP telefon
  • Kablosuz telefon santralı

PowerPBX IP Santral

PowerPBX IP Santral


PowerPBX IP Santral ile halen kullanmakta olduğunuz telefon santrallarınızın değişimi VoIP teknolojisi kullanımı firmanıza maliyet tasarrufları sağlar. SIP Trunk teknoloji sayesinde kurumlar özellikle yurt dışı yönlü yapılan çağrılarda %50 - %60 oranlarında maliyet avantajı sağlamaktadır.

Tüm aboneler SIP özellikli ip telefon kullanımına uygun olan PowerPBX IP Santral farklı bir marka ip telefonların kullanımına imkan tanımaktadır. Bünyenizde halen kullanmakta olduğunuz tüm ip telefonları da bu sayede yeni nesil iletişim sistemi olan PowerPBX IP Santral’a entegre edebilirsiniz. Böylece son teknoloji ip pbx özelliklerini yıllar önce satın aldığınız ekipmanlar ile kullanımını yaparak yatırmınızı koruyabilirsiniz.

Geniş fabrika alanları, üretim sahaları ve perakende mağazaları gibi işletmelerde kablosuz santral çözümü, bakım personeli yada anında bulunması gereken kilit seviyedeki personele anlık erişim imkanı sağlar. Böylece verimliliğin artması ve öngürülemeyen olumsuz maliyetleri ortadan kaldırmanıza yardımcı olur. Kablosuz santral ayrıca kurulum sırasında ve işletme faaliyet hayatı boyunca yüksek kablolama alt yapı maliyetlerini de ortadan kaldırması sayesinde finansal tablolardaki gider kalemlerinde tasarruf sağlamanıza destek olacaktır.

DETAYLI BİLGİ İÇİN



Alcatel-Lucent Rainbow

Alcatel-Lucent Rainbow


Rainbow bulut santral uygulaması aynı zamanda video konferans, webinar gibi gelişmiş iletişim özellikleri bünyesinde barındıran yeni nesil iletişim platformudur. Firmaların bulut santral, video konferans, webinar, anlık mesajlaşma ve ekran/dosya paylaşımı gibi uygulamalar için farklı platformlara ayrı ayrı ücretler ödemek yerine çok daha ekonomik bir bedel ile Alcatel-Lucent Rainbow tüm taleplerinize cevap vermektedir.

Alcatel Lucent Rainbow, şube ofislerinizi ve ofis dışında mobil çalışanları ekip çalışması özellikleriyle firma çalışanlarını aynı ofis binasında çalışıröış gibi birbirine bağlar. Uygulaması çok kolaydır ve mevcut yatırımlarınızı korur. Gizlilik bilinci olan ülkelerde bulunan veri merkezleri için güvenli şifreli iletişim ve veri depolama sağlar.

Rainbow ayrıca tüm yazılım geliştiricilere açılan sayısız API ile sınırsız kişiselleştirme yetenekleri sunar. Rainbow bulut hizmetleri, bir web sitesine (örneğin, satış veya destek ekiplerine ulaşmak için bir müşteri portalı) veya son müşterilerinizle doğrudan iletişim kurmak için bir mobil uygulamaya entegre edilebilir. Rainbow API Hub, İletişim Hizmet Platformu (CPaaS). Çeşitli Uygulama Programlama Arabirimleri (API) ve Yazılım Geliştirme Kitleri (SDK'ler) aracılığıyla iş uygulamalarına, web sitelerine, mobil uygulamalara ve iş akışlarına entegrasyon yetenekleri sağlar. Otel, sağlık, ulaşım, eğitim, hükümet ve kamu sektörü dahil olmak üzere dikey sektörleri hedef almaktadır.

DETAYLI BİLGİ İÇİN



Saphira IP Telefon Santral Yazılımı

Saphira IP Santral


Saphira IP Santral yazılımı sunucu yatırımını tamamlamış firmalar için en akılcı yatırım olmaktadır. Bilgi işlem altyapılarında sunucu ve sanallaştırma uygulamaları aktif olan firmalar çok kısa sürede ve düşük satın alma maliyeti ile yeni nesil ip santral teknolojisini devreye alabilirsiniz.

Saphira güçlü yazılım kodlarının gücüne dayanan ve küçük ve orta ölçekli işletmeler için tasarlanmış ödüllü IP PBX'tir. Şirket içinde veya bulutta bulunan Saphira IP Santral, uygun satınalma maliyeti ile tüm birleşik iletişim özellikleriyle sektörün en iyi sistemidir. Harici CRM yazılımları ile entegrasyonu, kuyruklar, IVR'ler, anlık mesajlaşma ve daha fazlası ile Saphira, işletmenizin çalışma şeklini dönüştürerek daha verimli ve üretken hale getirecek bir telefon sistemidir.

Saphira gelişmiş çağrı merkezi analizlerini kullanarak ekibiniz müşterilerle iletişiminizi ölçebilir ve geliştirebilir. Gerçek zamanlı analitik ile temsilcilerinizin performansını canlı olarak izleyebilirsiniz. Saphira en popüler CRM, HelpDesk ve Pipedrive, Hubspot, Salesforce, Zendesk ve İş Araçları gibi araçlarla entegrasyonlar sağlanabilir. 2 yönlü senkronizasyon çözümlerimizle CRM'nizdeki telefon görüşmesi ayrıntılarına erişin veya Saphira’da arayanın CRM bilgilerini görebilirsiniz.

UYUMLU EKİPMANLAR İÇİN



Yeni teknoloji için ofisinizde yer açmak ve daha detaylı bilgi almak istermisiniz.

Firmanızın daha iyi bir iletişim kurması için yardımcı olmaya hazırız.

Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz.
Bu bilgiler başka kurum ve kuruluşlarla kesinlikle paylaşılmayacaktır.
Mesajınız Tarafımıza Ulaşmıştır.

Vodanet İletişim Hattı

ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK İSTERMİSİNİZ?

ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK İSTERMİSİNİZ?

0216 340 76 40