Ericsson-LG
iPECS UCP

Ericsson-LG iPECS UCP IP Telefon Santrali
UCP IP Santral hakkında detaylı bilgi almak için
DETAYLI BİLGİ İÇİN

İletişim ve işbirliği araçlarını tek bir pakette birleştiren modern bir Birleşik İletişim (UC) platformu. Bünyesinde tamamen IP Telefon kullanmak isteyen kurumların tercihi olan iPECS UCP ip santral çözümüdür. iPECS vUCP, Dünya üzerindeki en iyi sanal santal çözümüdür.

GENEL BAKIŞ

Sisteme entegre işbirliği özellikleri ve uygulamalarıyla iş verimliliğinizi artırın. Kullanımı basit ve sezgisel bir arayüzden kullanıcının varlığının net görünürlüğü ile ses, görüntü, anında mesajlaşma ve daha fazlası aracılığıyla ekip ruhunu üst seviyeye çıkaran ip santral çözümüdür.

Sanallaştırmanında desteklendiği UCP IP Santral çözümünde iPECS vUCP, önemli maliyet tasarrufu sağlarken BT çevikliğinizi, esnekliğinizi ve ölçeklenebilirliğinizi artırabilir. Karlılığınızda ve iş üretkenliğinizde artış anlamına gelen UCP'nin tüm avantajlarını sağlarken kurulum esnekliğini, modüler esnek mimarisi ve maliyet etkinliğini geliştirir. Genel olarak, tüm bunlar, ICT'yi yönetmeyi daha basit hale getiren ve özel donanım tabanlı iPECS UCP'ye sahip olmayı ve çalıştırmayı daha az maliyetli hale getiren sanallaştırmanın tüm avantajlarıdır.

iOS, Android ve masaüstü bilgisayarlarla uyumluluğun keyfini çıkarın, böylece işleri istediğiniz gibi çalıştırabilirsiniz. İş daha da esnek hale geldikçe, hareketliliği benimseyin ve nereye giderseniz gidin ofiste olmanın tüm avantajlarından yararlanabilirsiniz.

Her büyüklükteki işletmeye uygun kapsamlı el cihazları ve uygulamalar arasından seçim yapın. İster geleneksel masaüstü telefonlara, ister büyük binaları kapsayacak kablosuz bir DECT çözümüne ihtiyacınız olsun, iPECS ürün yelpazesi kolaylıkla entegre edilebilir.

Çağrı merkezi özelliklerine, UC uygulamalarına veya çağrı analitiğine ihtiyacınız olsun, çok çeşitli uygulamalar arasından seçim yaparak iş üretkenliğini artırın. Otelcilik, eğitim veya sağlık hizmetleri için açık bir API kullanarak en sevdiğiniz üçüncü taraf uygulamalarını veya CRM sistemini entegre edin.

Ericsson-LG ve Vodanet ile birlikte kesintisiz yeni bir sisteme geçiş yapabilirsiniz. Vodanet uzman kadrosu, ilk kurulumu hızlıca tamamlayabilir ve kolay yönetim için ayarları hızla size özel hale getirecektir. Kullanıcı dostu arayüz, ve tüm cihazlarda uyumluluk sizin için tasarlanmıştır.

ÖZELLİKLER
Uygun fiyatlı ve sınıfının en iyisi

IP, dijital, analog ve UC cihazlarını destekleyen uygun maliyetli bir hibrit platformdur, böylece herhangi bir teknolojiye sahip herhangi bir cihazdan çalışabilirsiniz. iPECS UCP, yatırım getirinizi en üst düzeye çıkaracak zengin yerleşik çözümler sunar. TDM yani mevcut analog aboneleri, dahili VoIP ve acil durum alarmına sahip telesekreter kapasitesinin yanında standart bir santral özelliklerinin tümü zaten sistem sistem özelliklerine dahildir. Kompakt tasarımının yanında tüm özelliklerin ilk satın satın alınan pakete dahil oması ilave lisans bedellerini ortadan kaldırmaktadır.

iPECS UCP ile birlikte gelen standart özellikler

Başlangıç paketinde bulunan iPECS UCP 100 ana kabinet, 6 kanal VoIP yani IP dış hat, 30 adet dahili abone kapasitesi ile birlikte gelmektedir. Kart ve lisans ilaveleri ile iPECS UCP toplam 2.400 aboneye kadar büyüyebilmektedir. 120 dakika mesaj kayıt süresine sahip 8 kanal telesekreter özelliği kullanıcısına bırakılan sesli mesajları tanımlı e-mail adreslerine de gönderebilmektedir. Akıllı telefon ve PC entegrasyonu sağlayan UCS uygulaması ise 2 kullanıcı lisansı ile ücretsiz kullanıma hazırdır. 2 Adet (Click to Call) Tıkla Ara lisansı, 3 adet 13 katılımlı telekonferans odası, gelişmiş IVR, bekleyenlere sırasını dinamik olarak bildirim gibi özellikler sistemle gelen ücretsiz özelliklerdir.

iPECS UCS akıllı telefon ve PC entegrasyonu

Apple iPhone yada Android işletim sistemine sahip akıllı telefonunuza ilgili uygulama marketlerinden ücretsiz yükleyebileceğiniz iPECS UCS uygulaması sayesinde ofis dışında hareket halinde yada evden çalışan iPECS UCP kullanıcıları ofisteymiş gibi tüm çağrılarına cevap verebildiği gibi tüm aramalarınıda iPECS UCP üzerinden yaparak kurumsal tek numara ile çalışma imkanı sunar. Görüşme kayıtları ve merkezi yönetim gibi profesyonel çalışma hayatının talep ettiği kurumsal özellikleri ofisteymiş gibi kullanmaya devam edebilirler. Aynı şekilde Microsoft Windows ve Apple MacOS işletim sistemine sahip bilgisayarlarınızı da iPECS UCP eko sistemine dahil edebilirsiniz.

IP Dect kablosuz santral uygulaması

Geniş mağazalar, üretim alanları ve çok katlı ofislerde iPECS UCP kullanıcıları firmanızın en uzak noktasında dahi erişilebilir olması artık sizin elinizde. iPECS 130DB IP baz istasyonu sayesinde firmanızın network ağının bulunduğu her çalışma alanı kablosuz santral özelliğinin kapsama alanı içinde olacaktır. Böylece firmanız ne kadar büyük alana yayılmış olursa olsun Vodanet tarafından yapılacak olan ücretsiz IP Dect Anten keşfinden sonra hareket halinde çalışan tüm çalışanlarınız her an kesintisiz erişilebilir olacaktır. iPECS 110DH ve iPECS 150DH kablosuz IP Dect telefonlar farklı kullanıcı profile uygun profesyonel çözümler sunar. Ayrıca uzak ofis ve depo gibi lokasyonlar içinde IP Dect anten firma binanızın dışındaki şubelerinizi merkez ofisinize güvenle bağlar.

iPECS CCX çağrı merkezi

Tarayıcı tabanlı çok kanallı bir iletişim merkezi ile müşteri ilişkilerini geleceğe taşıyın. Çağrıları, e-postaları, anlık mesajlaşmaları ve daha fazlasını yönetmeye yönelik güçlü iPECS CCX Çağrı Merkezi çözümüyle daha erişilebilir ve üretken olun. Tüm bilgiler ve iletişimler, GDPR (AB) ve HIPPA (ABD) dahil olmak üzere birçok yargı alanındaki veri koruma yasalarına uyacak şekilde şifrelenir. Sorguları hem işinize hem de müşterilerinize uygun bir şekilde çözmek için aramaları, anlık mesajlaşmayı, e-postaları, faksı ve hatta sosyal medyayı kullanın. Kaynakları her zaman ihtiyaca göre tahsis edebilmek için düzenli raporlar planlayın veya temel ölçümleri gerçek zamanlı olarak görüntüleyin. Ekip performansını optimize etmek için KPI'leri analiz edin. Arayanları doğru hatta yönlendirmek için IVR'yi özelleştirin. Kişiyi hızlı bir şekilde yönetmek için tüm özellikleri kullanın. First Contact Resolution FCR'yi en üst düzeye çıkarmak her çağrı merkezinin amacıdır.

Ses kayıt özelliği

Günümüzde müşterilerinizin tüm bilgilerini, ihtiyaçlarını, davranışlarını ve etkileşimlerini kayıt altında tutarken yapılan görüşmelerin ses kayıtlarını güvenle bünyenizde barındırmak hizmet kalitenizi üst düzeye taşımanızda yardımcı olacaktır. Ses kayıtlarını tekrar dinleyerek, analiz ederek ve yansıtarak telefon ile verdiğiniz hizmetinizin kalitesini artırabilirsiniz. Satış ekibinizi tek tuşa basarak canlı olarak izleyebilir çalışanlarınızın müşteri ilişkileri eğitim ihtiyacını daha hızlı fark edebilirsiniz.  Tüm kayıt verilerinde sektör lideri şifreleme sayesinde içiniz rahat olsun, böylece ihtiyacınız olanı koruyabilir ve GDPR gibi benzeri yasalara uygunluk sağlayabilirsiniz. Hassas veya özel aramaların kaydedilmemesi için aramaları otomatik veya isteğe bağlı olarak kaydedecek şekilde bile ayarlayabilirsiniz. Sunucu yedekliliği seçenekleri sayesinde, iPECS iPCR ses kayıt çözümünüzün her zaman aktif olacağından ve müşteri deneyiminizin her zaman en iyi durumda olacağından emin olabilirsiniz.

Microsoft Teams entegrasyonu

Üretkenliği arttıran hayati bir entagrasyon olan Microsoft Teams entegrasyonu iPECS UCP ip santralınız ile birlikte mümkündür. MicrosoftTeams ile şirket içi telefon sisteminizi kolayca entegre edebiliriz ve kişi ayrıntılarınızı merkezileştirdiğiniz gibi masa telefonunuz veya kulaklığınız aracılığıyla Microsoft Teams ile telefon görüşmelerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Ofisinizde ayrı ayrı çalışan telefon santralınız ve Microsoft Teams uygulaması iPECS UCP IP Santral ile birleştirilebilmektedir. Çağrı kontrolü, kullanıcı durumu izleme, rahatsız eilmeme (DND), çağrı toplama, transfer ve bekletme gibi özellikleri kullanabilirsiniz.IP santralızın Microsoft Teams entegrasyonu için Vodanet’i araabilirsiniz.

Otel santralı

Misafir memnuniyeti, konaklama endüstrisinin kalbidir. Rekabet ve beklentiler arttıkça, oteller konuklara unutulmaz deneyimler sunmak için daha da ileri gitmelidir. Bunun ötesine geçmenize yardımcı olacak sistemlere sahip olmak çok önemlidir. iPECS UCP ile Fidelio gibi otel otomasyon PMS sistemlerini kolayca entegre edebilirsiniz ve iletişimlerinizi herhangi bir cihazdan erişilebilen tek bir sistemde birleştirerek verimliliği artırabilirsiniz. Telefonları, rezervasyonları, check-in / out işlemlerini ve tüm temel süreçlerinizi tek bir platform kullanarak yöneterek verimliliği artırmak mümkündür. Her an ulaşılabilir kat görevlileri, en yoğun sezonda dahi anında erişilebilir rezervasyon birimi ve hiç meşgul çalmayan resepsiyon telefonu otelinizde işlerin yolunda gitmesine destek olacaktır.

Mobil abone özelliği

iPECS UCP ile birlikte 30 adet mobil abone lisansı ücretsiz gelmektedir. Bu harika özellik sayesinde, ofis telefonunuza gelen çağrılar cep telefonu numaranıza doğrudan gelir. Başka uygulama gerekmez. Müşterileriniz firmanızın çalışanlarını aradığında Wi-Fi yada 4,5G interneti olan bir alanda olmasına gerek kalmaz. Bu özellik çağrı yönlendirmeye benzer, ancak aramayı başka bir dahili numaraya aktarma, aramayı park etme, paging bölgesine çağrı, aramayı konferans odasına aktarma gibi özellikleri cep telefonuz ile yapmanızı sağlar. Mobil abone özelliği ile yapılan görüşmeler sırasında size gelen çağrıyı cep telefonunuza iletmek için ofis numaranız sizi saniyeler içinde arar ve görüşme süresince operatör tarafından tanımlanan görüşme dakika paketinizden harcar. Pandemi gibi dönemlerde evden yada uzaktan çalışmak için en kolay ve en sorunsuz uygulamadır.

PC konsol özelliği

Resepsiyonistler için mükemmel iletişim uygulaması olan iPECS Attendant uygulaması Microsoft Windows bir bilgisayara kurulan PC Konsol yazılımıdır. PC Konsol yazılımı sayesinde firmanızdaki resepsiyon görevlisi gelen tüm tüm çağrıları kolaylıkla yönetebilir, dahili abone meşguliyetlerini hızlıca görebilir ve bir çok sistem özelliğini tek bir tuşa basarak kullanabilir. Ekrandaki arama açılır pencereleri ile kullanım kolaylığı sağlayan iPECS Attendant ile telefonla bilgisayar arasında geçiş yapmaya gerek kalmadan aramaları bir PC ile yönlendirmenizi sağlar. Gerçek zamanlı iletişim durumu ayarlarıyla bir bakışta kimin müsait olduğunu görün. Sezgisel sürükle ve bırak çağrı işlevlerinin keyfini çıkarın. Çağrı yönetimi hiç bu kadar kolay olmamıştı. Telefon rehberi ve rehberden arama, dahili, harici ve geri çağırma dahil olmak üzere gelen arama türlerini gösteren arayan bilgileri, bekleme süresi ve önceliğe dayalı çağrı yönetimi, çok amaçlı çağrı yönetimi için çağrı parkı, çağrı ve e-posta, gece servisi veya acil durum modu, kolay konferans kurulumu, arama kaydı, telefonlar ve istemciler dahil tüm cihazlar için durum izleme gibi özellikler iPECS Attendant uygulamasının ana özellikleridir.

Click to Call (Tıkla ve ara) özelliği

Kullanımı kolay tıkla ve ara uygulamasıyla aramayı kolaylaştırın. Kopyalayıp yapıştırmaya gerek yok, hızlıca arama yapmak için PC'nizde bir numarayı tıklayıp seçin. Herhangi bir Windows uygulamasından kolayca aramak için tıklayın. Tek yapmanız gereken PC'nizdeki numarayı vurgulamak ve aramak için tıkla. Çağrı daha sonra iPECS masa telefonunuz veya iPECS UCS uygulamanız aracılığıyla yapılır. iPECS ClickCall, numaraları çevirirken hataları azaltarak ekibinizin üretkenliğini artırabilir. Ekibinizin telefon numaralarını manuel olarak okuma ve ezberleme ihtiyacını ortadan kaldırarak daha hızlı çalışmasını sağlar. iPECS UCP ile birlikte 2 kullanıcı lisansı bedelsiz olarak gelmektedir. Opsiyonel olarak lisans ilavesi yapmak mümkündür. 

iPECS CCX Report Plus

CCX Report Plus analitiği, kaynak yönetimini ve temsilci üretkenliğini dönüştüren iletişim merkezi raporlama modülüdür. Gerçek zamanlı izleme ve akıllı raporlama ile müşterilerinize mümkün olan en iyi hizmeti sunmak için ihtiyaç duyduğunuz içgörüleri alabilirsiniz. Bireysel üretkenliği gerçek zamanlı olarak veya özelleştirilebilir raporlarla izleme imkanı sağlar. Her temsilcinin arama istatistiklerinin ayrıntılarını içeren, okunması kolay çizelgeleri PDF veya Excel biçiminde indirebilirsiniz. Ekibinizi mükemmelliği sunmaya, ellerinden gelenin en iyisini yapmaya ve mümkün olan en verimli hizmeti sunmaya zorlamaya devam edin. Gerçek zamanlı bilgi alın ve performans raporlarını özelleştirin. Hızlı karşılaştırma için raporları bölümlere göre ayırın. İletişim merkezinizin her zaman yolunda olmasını sağlamak için kendi iş zekası raporlarınızı yapılandırın ve metrikleri duvar panosu aracılığıyla canlı olarak görüntüleyin.


iPECS UCP

Ericsson-LG tarafından üretilen iPECS UCP IP Santral çözümü düsük satınalma maliyeti ve zengin ip santral özellikleri ile sınıfının en iyisi olma özelligini tasıyor.

ÜRÜN KATALOĞU

Uyumlu IP Telefon Seçenekleri

IP Dect Kablosuz Telefon Seçenekleri

Uygulama Lisans Seçenekleri

Ericsson LG iPECS ürünleri hakkında daha detaylı bilgi almak istermisiniz.

Firmanızın daha iyi bir iletişim kurması için yardımcı olmaya hazırız.

Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz.
Bu bilgiler başka kurum ve kuruluşlarla kesinlikle paylaşılmayacaktır.
Mesajınız Tarafımıza Ulaşmıştır.

Vodanet İletişim Hattı

ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK İSTERMİSİNİZ?

ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK İSTERMİSİNİZ?

0216 340 76 40

Teklif Talebi
Bu Ürün İçin Size Teklif Sunacağız.

Bir uzman size en kısa sürede dönüş yapacaktır.

Teşekkürler.
Bir uzman yakında sizinle iletişime geçecektir.

Bizi arayarak bizimle her zaman irtibata geçebilirsiniz 0216 340 76 40 veya mail info@vodanet.com.tr.

Buy Now