iPECS eMG100
Ericsson-LG tarafından üretilen iPECS eMG100 IP Santral çözümü düsük satınalma maliyeti ve zengin ip santral özellikleri ile sınıfının en iyisi olma özelligini tasıyor.
Küçük ve orta ölçekli işletmeler için devrim niteliğindeki akıllı hibrit ip santral çözümü. Telefon görüşmeleri, anlık mesajlaşma ve video konferans gibi tüm iş iletişimlerinizi tek bir sistemde bütünleştiren birleşik iletişim (UC) özellikleri sağlar. Ofisinizi ve sizi her zaman erişilebilir hale getiren, verimliliği artırmanıza ve işinizi bir sonraki seviyeye taşımanıza yardımcı olacak tek çözüm.
IP, dijital ve analog iletişim teknolojilerini destekleyen uygun maliyetli hibrit özelliklere sahip IP santraldır. Ekibinize birlikte çalışma imkanı sağlamak ve daha üretken hale getirmek için yerleşik UC özelliklerine sahip iPECS eMG100, yatırım getirinizi en üst düzeye çıkaran çeşitli yerleşik çözümler sunar. Ofiste kullandığınız telefonları değiştirmeden iPECS eMG100 ip santral ile akıllı telefon entegrasyonu, çağrı merkezi, ses kayıt özelliği gibi yeni nesil IP Santral özelilklerini kullanmaya hemen başlayabilirsiniz.
Uygun yatırım maliyeti ile kapasite ilavesine hazır, iPECS eMG100 ip santral sistemiyle genişletmeye hazır olun. Firmanız büyüdükçe ihtiyacınız olan tüm özelliklerin yanı sıra kapasite eklemek oldukça kolaydır. Hedeflerinize uyum sağlayan iş iletişimi platformundan yararlanın.
IP üzerinden ses teknolojisini (VoIP) benimseyerek, kurumsal mobiliteyi güçlendirebilirsiniz. Ofisi yanınızda taşıyabilmek için akıllı telefonları, PC'leri ve tabletleri çok işlevli masa telefonlarına dönüştürün. Herhangi bir cihazdan, herhangi bir konumdan tek numaralı hizmetle profesyonel görünün.
İletişim çözümünüz için birden fazla kabin türü taşıma zahmetini ortadan kaldırın. İster bir dizi kapasite yükseltmesi, tam donanım genişletmesi veya TDM'den IP'ye teknoloji değişimini arıyor olun, iPECS eMG100 seçeneklerinizi basitleştirir.
Ericsson-LG ve Vodanet ile birlikte kesintisiz yeni bir sisteme geçiş yapabilirsiniz. Vodanet uzman kadrosu, ilk kurulumu hızlıca tamamlayabilir ve kolay yönetim için ayarları hızla size özel hale getirecektir. Kullanıcı dostu arayüz, ve tüm cihazlarda uyumluluk sizin için tasarlanmıştır.
IP, dijital, analog ve UC cihazlarını destekleyen uygun maliyetli bir hibrit platformdur, böylece herhangi bir teknolojiye sahip herhangi bir cihazdan çalışabilirsiniz. iPECS eMG100, yatırım getirinizi en üst düzeye çıkaracak zengin yerleşik çözümler sunar. TDM yani mevcut analog aboneleri, dahili VoIP ve acil durum alarmına sahip telesekreter kapasitesinin yanında standart bir santral özelliklerinin tümü zaten sistem sistem özelliklerine dahildir. Kompakt tasarımının yanında tüm özelliklerin ilk satın satın alınan pakete dahil oması ilave lisans bedellerini ortadan kaldırmaktadır.
Başlangıç paketinde bulunan iPECS eMG100 ana kabinet, 2 kanal VoIP yani IP dış hat, 40 adet dahili abone kapasitesi ile birlikte gelmektedir. Kart ve lisans ilaveleri ile iPECS eMG100 toplam 140 aboneye kadar büyüyebilmektedir. 120 dakika mesaj kayıt süresine sahip 4 kanal telesekreter özelliği kullanıcısına bırakılan sesli mesajları tanımlı e-mail adreslerine de gönderebilmektedir. Akıllı telefon ve PC entegrasyonu sağlayan UCS uygulaması ise 2 kullanıcı lisansı ile ücretsiz kullanıma hazırdır. 2 Adet (Click to Call) Tıkla Ara lisansı, 3 adet 13 katılımlı telekonferans odası, gelişmiş IVR, bekleyenlere sırasını dinamik olarak bildirim gibi özellikler sistemle gelen ücretsiz özelliklerdir.
Apple iPhone yada Android işletim sistemine sahip akıllı telefonunuza ilgili uygulama marketlerinden ücretsiz yükleyebileceğiniz iPECS UCS uygulaması sayesinde ofis dışında hareket halinde yada evden çalışan iPECS eMG100 kullanıcıları ofisteymiş gibi tüm çağrılarına cevap verebildiği gibi tüm aramalarınıda iPECS eMG100 üzerinden yaparak kurumsal tek numara ile çalışma imkanı sunar. Görüşme kayıtları ve merkezi yönetim gibi profesyonel çalışma hayatının talep ettiği kurumsal özellikleri ofisteymiş gibi kullanmaya devam edebilirler. Aynı şekilde Microsoft Windows ve Apple MacOS işletim sistemine sahip bilgisayarlarınızı da iPECS eMG100 eko sistemine dahil edebilirsiniz.
Geniş mağazalar, üretim alanları ve çok katlı ofislerde iPECS eMG100 kullanıcıları firmanızın en uzak noktasında dahi erişilebilir olması artık sizin elinizde. iPECS 130DB IP baz istasyonu sayesinde firmanızın network ağının bulunduğu her çalışma alanı kablosuz santral özelliğinin kapsama alanı içinde olacaktır. Böylece firmanız ne kadar büyük alana yayılmış olursa olsun Vodanet tarafından yapılacak olan ücretsiz IP Dect Anten keşfinden sonra hareket halinde çalışan tüm çalışanlarınız her an kesintisiz erişilebilir olacaktır. iPECS 110DH ve iPECS 150DH kablosuz IP Dect telefonlar farklı kullanıcı profile uygun profesyonel çözümler sunar. Ayrıca uzak ofis ve depo gibi lokasyonlar içinde IP Dect anten firma binanızın dışındaki şubelerinizi merkez ofisinize güvenle bağlar.
Tarayıcı tabanlı çok kanallı bir iletişim merkezi ile müşteri ilişkilerini geleceğe taşıyın. Çağrıları, e-postaları, anlık mesajlaşmaları ve daha fazlasını yönetmeye yönelik güçlü iPECS CCX Çağrı Merkezi çözümüyle daha erişilebilir ve üretken olun. Tüm bilgiler ve iletişimler, GDPR (AB) ve HIPPA (ABD) dahil olmak üzere birçok yargı alanındaki veri koruma yasalarına uyacak şekilde şifrelenir. Sorguları hem işinize hem de müşterilerinize uygun bir şekilde çözmek için aramaları, anlık mesajlaşmayı, e-postaları, faksı ve hatta sosyal medyayı kullanın. Kaynakları her zaman ihtiyaca göre tahsis edebilmek için düzenli raporlar planlayın veya temel ölçümleri gerçek zamanlı olarak görüntüleyin. Ekip performansını optimize etmek için KPI'leri analiz edin. Arayanları doğru hatta yönlendirmek için IVR'yi özelleştirin. Kişiyi hızlı bir şekilde yönetmek için tüm özellikleri kullanın. First Contact Resolution FCR'yi en üst düzeye çıkarmak her çağrı merkezinin amacıdır.
Günümüzde müşterilerinizin tüm bilgilerini, ihtiyaçlarını, davranışlarını ve etkileşimlerini kayıt altında tutarken yapılan görüşmelerin ses kayıtlarını güvenle bünyenizde barındırmak hizmet kalitenizi üst düzeye taşımanızda yardımcı olacaktır. Ses kayıtlarını tekrar dinleyerek, analiz ederek ve yansıtarak telefon ile verdiğiniz hizmetinizin kalitesini artırabilirsiniz. Satış ekibinizi tek tuşa basarak canlı olarak izleyebilir çalışanlarınızın müşteri ilişkileri eğitim ihtiyacını daha hızlı fark edebilirsiniz. Tüm kayıt verilerinde sektör lideri şifreleme sayesinde içiniz rahat olsun, böylece ihtiyacınız olanı koruyabilir ve GDPR gibi benzeri yasalara uygunluk sağlayabilirsiniz. Hassas veya özel aramaların kaydedilmemesi için aramaları otomatik veya isteğe bağlı olarak kaydedecek şekilde bile ayarlayabilirsiniz. Sunucu yedekliliği seçenekleri sayesinde, iPECS iPCR ses kayıt çözümünüzün her zaman aktif olacağından ve müşteri deneyiminizin her zaman en iyi durumda olacağından emin olabilirsiniz.
Üretkenliği arttıran hayati bir entagrasyon olan Microsoft Teams entegrasyonu iPECS eMG100 ip santralınız ile birlikte mümkündür. MicrosoftTeams ile şirket içi telefon sisteminizi kolayca entegre edebiliriz ve kişi ayrıntılarınızı merkezileştirdiğiniz gibi masa telefonunuz veya kulaklığınız aracılığıyla Microsoft Teams ile telefon görüşmelerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Ofisinizde ayrı ayrı çalışan telefon santralınız ve Microsoft Teams uygulaması iPECS eMG100 IP Santral ile birleştirilebilmektedir. Çağrı kontrolü, kullanıcı durumu izleme, rahatsız eilmeme (DND), çağrı toplama, transfer ve bekletme gibi özellikleri kullanabilirsiniz.IP santralızın Microsoft Teams entegrasyonu için Vodanet’i araabilirsiniz.
Misafir memnuniyeti, konaklama endüstrisinin kalbidir. Rekabet ve beklentiler arttıkça, oteller konuklara unutulmaz deneyimler sunmak için daha da ileri gitmelidir. Bunun ötesine geçmenize yardımcı olacak sistemlere sahip olmak çok önemlidir. iPECS eMG100 ile Fidelio gibi otel otomasyon PMS sistemlerini kolayca entegre edebilirsiniz ve iletişimlerinizi herhangi bir cihazdan erişilebilen tek bir sistemde birleştirerek verimliliği artırabilirsiniz. Telefonları, rezervasyonları, check-in / out işlemlerini ve tüm temel süreçlerinizi tek bir platform kullanarak yöneterek verimliliği artırmak mümkündür. Her an ulaşılabilir kat görevlileri, en yoğun sezonda dahi anında erişilebilir rezervasyon birimi ve hiç meşgul çalmayan resepsiyon telefonu otelinizde işlerin yolunda gitmesine destek olacaktır.
iPECS eMG100 ile birlikte 32 adet mobil abone lisansı ücretsiz gelmektedir. Bu harika özellik sayesinde, ofis telefonunuza gelen çağrılar cep telefonu numaranıza doğrudan gelir. Başka uygulama gerekmez. Müşterileriniz firmanızın çalışanlarını aradığında Wi-Fi yada 4,5G interneti olan bir alanda olmasına gerek kalmaz. Bu özellik çağrı yönlendirmeye benzer, ancak aramayı başka bir dahili numaraya aktarma, aramayı park etme, paging bölgesine çağrı, aramayı konferans odasına aktarma gibi özellikleri cep telefonuz ile yapmanızı sağlar. Mobil abone özelliği ile yapılan görüşmeler sırasında size gelen çağrıyı cep telefonunuza iletmek için ofis numaranız sizi saniyeler içinde arar ve görüşme süresince operatör tarafından tanımlanan görüşme dakika paketinizden harcar. Pandemi gibi dönemlerde evden yada uzaktan çalışmak için en kolay ve en sorunsuz uygulamadır.
Resepsiyonistler için mükemmel iletişim uygulaması olan iPECS Attendant uygulaması Microsoft Windows bir bilgisayara kurulan PC Konsol yazılımıdır. PC Konsol yazılımı sayesinde firmanızdaki resepsiyon görevlisi gelen tüm tüm çağrıları kolaylıkla yönetebilir, dahili abone meşguliyetlerini hızlıca görebilir ve bir çok sistem özelliğini tek bir tuşa basarak kullanabilir. Ekrandaki arama açılır pencereleri ile kullanım kolaylığı sağlayan iPECS Attendant ile telefonla bilgisayar arasında geçiş yapmaya gerek kalmadan aramaları bir PC ile yönlendirmenizi sağlar. Gerçek zamanlı iletişim durumu ayarlarıyla bir bakışta kimin müsait olduğunu görün. Sezgisel sürükle ve bırak çağrı işlevlerinin keyfini çıkarın. Çağrı yönetimi hiç bu kadar kolay olmamıştı. Telefon rehberi ve rehberden arama, dahili, harici ve geri çağırma dahil olmak üzere gelen arama türlerini gösteren arayan bilgileri, bekleme süresi ve önceliğe dayalı çağrı yönetimi, çok amaçlı çağrı yönetimi için çağrı parkı, çağrı ve e-posta, gece servisi veya acil durum modu, kolay konferans kurulumu, arama kaydı, telefonlar ve istemciler dahil tüm cihazlar için durum izleme gibi özellikler iPECS Attendant uygulamasının ana özellikleridir.
Kullanımı kolay tıkla ve ara uygulamasıyla aramayı kolaylaştırın. Kopyalayıp yapıştırmaya gerek yok, hızlıca arama yapmak için PC'nizde bir numarayı tıklayıp seçin. Herhangi bir Windows uygulamasından kolayca aramak için tıklayın. Tek yapmanız gereken PC'nizdeki numarayı vurgulamak ve aramak için tıkla. Çağrı daha sonra iPECS masa telefonunuz veya iPECS UCS uygulamanız aracılığıyla yapılır. iPECS ClickCall, numaraları çevirirken hataları azaltarak ekibinizin üretkenliğini artırabilir. Ekibinizin telefon numaralarını manuel olarak okuma ve ezberleme ihtiyacını ortadan kaldırarak daha hızlı çalışmasını sağlar. iPECS eMG100 ile birlikte 2 kullanıcı lisansı bedelsiz olarak gelmektedir. Opsiyonel olarak lisans ilavesi yapmak mümkündür.
CCX Report Plus analitiği, kaynak yönetimini ve temsilci üretkenliğini dönüştüren iletişim merkezi raporlama modülüdür. Gerçek zamanlı izleme ve akıllı raporlama ile müşterilerinize mümkün olan en iyi hizmeti sunmak için ihtiyaç duyduğunuz içgörüleri alabilirsiniz. Bireysel üretkenliği gerçek zamanlı olarak veya özelleştirilebilir raporlarla izleme imkanı sağlar. Her temsilcinin arama istatistiklerinin ayrıntılarını içeren, okunması kolay çizelgeleri PDF veya Excel biçiminde indirebilirsiniz. Ekibinizi mükemmelliği sunmaya, ellerinden gelenin en iyisini yapmaya ve mümkün olan en verimli hizmeti sunmaya zorlamaya devam edin. Gerçek zamanlı bilgi alın ve performans raporlarını özelleştirin. Hızlı karşılaştırma için raporları bölümlere göre ayırın. İletişim merkezinizin her zaman yolunda olmasını sağlamak için kendi iş zekası raporlarınızı yapılandırın ve metrikleri duvar panosu aracılığıyla canlı olarak görüntüleyin.
Firmanızın daha iyi bir iletişim kurması için yardımcı olmaya hazırız.