SAPHIRA IP SANTRAL

YAZILIM TABANLI IP TELEFON SANTRALI
VE ÇAĞRI MERKEZİ

İşletme çözümü sunan

%100 Yerli olarak geliştirilmiş bir yazılımdır.
Gelin Eski Telefon Santralınızı Değiştirelim...

Saphi IP Telefon Santral Yazılımı

IP Telefon Santralı

Geleneksel telefon santralınızın tüm özelliklerine sahip olan Saphira IP Santral sürekli gelişen ip haberleşme özellikleri ile çağrı merkezi, crm, mobil telefon entegrasyonu ve ses kayıt gibi ilave yüzlerce özelliği bünyesinde barındırmaktadır.
Saphi IP Telefon Santral Yazılımı

Çağrı Merkezi Özellikleri

Saphira Çağrı Merkezi her sektörün ihtiyacını karşılayabilecek bir altyapı ile üretildi. 5 kullanıcılı çağrı merkezlerinden 1.000 kullanıcıya hizmet veren kurumsal profesyonel seviyelerde tüm ihtiyaçları karşılayan Saphira kullanmakta olduğunuz yazılımlarınız ile de entegre çalışabilir.
Saphi IP Telefon Santral Yazılımı

Raporlama & Yönetim Özellikleri

Web ve Mobil uygulamalar ile iş süreçlerini gerçek zamanlı olarak yönetebilirsiniz. Gelişmiş raporlama ile süreçlerin durumlarını ve personel performansını kontrol altında tutabilirsiniz.
Saphi IP Telefon Santral Yazılımı

Entegrasyon Özellikleri

Java Script API Web tabanlı uygulamalarınız ile Saphira uygulamalarını entegre edebilirsiniz. Component API Desktop ve Web uygulamalarınız ile Saphira arasında native etegrasyonu sağlayın.
Saphi IP Telefon Santral Yazılımı

Akıllı Telefon Entegrasyonu

Android ve IOS işletim sistemli tüm tablet-akıllı telefon gibi mobil telefonlarınızı Saphira ile sorunsuz kullanabilirsiniz. BYOD felsefesinde yeni bir telefon almadan santral sistemine dahil olabilirsiniz.
Saphi IP Telefon Santral Yazılımı

CRM / İş Akış Uygulamaları

Müşterilerinizden gelen bildirim ve isteklerin işletmeniz içinde çözüme ulaştırılmasını sağlar. Bildirim / istek tipine göre uygun ekiplere otomatik olarak yönlendirir. En kısa sürece çözüme ulaştırılması için gerekli altyapıyı sunar.
Yeni nesil ip santral çözümleri için Türkiye’nin en iyi markası
Bizi arayın 0216 340 76 40

Güvenli ve kararlı çalışan bir ip santral ihtiyacınız ise
Saphira IP Pbx aradığınız ürün

Donanım Bağımsız

Saphira yazılım tabanlı ürün olduğundan ilave donanım yatırımlarını gerektirmeyen yeni nesil bir çözümdür. Mevcut fiziksel sunucunuza yada sanallaştırdığınız sunucunuzda Saphira için kaynak ayırmanız yeterlidir. Sunucunuz ile birlikte ip santral platformunuzuda kolayca yönetin.

IP Santral

Tamamen IP sistem olarak kurgulanan yapıların işletme maliyetlerinde tasarruf, gelişmiş mobilite (esnek hareketlilik) ve işletmelere katma değerli uygulamalar sağlayarak teknolojinin iş hayatına değer kattığı görülmektedir.

Çağrı Merkezi

Telefon, EMail, Chat ve sosyal medya üzerinden gelen çağrı, istek ve taleplerin uygun personele yönlendirilmesini sağlayan ana modüldür. Telefon aramalarında gelen çağrılar IVR ile karşılanır ve menüler ile istenilen Agent grubunu dağıtılır

Yıllardır telefon santralınız ile aynı marka ve pahalı telefonlar kullanmak zorunda kaldınız. Saphira IP Santral sistemi ile bu kural artık değişti. İstediğiniz telefonları kullanma özgürlüğünü sağlıyoruz. Özgürlüğünüzün tadını çıkarın…

Fanvil, küçük ve orta büyüklükteki işletmeler için ve kritik iş ortamına sahip büyük ortamlar için cihazlar üretir. Maliyet etkin ve yenilikçi IP ses ve video ürünleri sunarak lider bir IP ses ve video terminal üreticisi olmayı hedeflemiştir.  Fanvil ürünleri kaliteli olmasının yanında ekonomiktir.
Panasonic telefonlar, HD ses kalitesiyle sorunsuz telefon görüşmelerinin yanında düşük güç tüketimi ile birlikte kolay kullanım sağlayacak şekilde tasarlanmıştır.  Kurulum son derece kolaydır, sorunsuz kurulum sağlar. Her ofis için en uygun telefonu eçmeyi mümkün kılan, kabloludan kablosuzya kadar geniş bir model yelpazesi mevcuttur.
ABD, İngiltere ve Avustralya dahil 140'tan fazla ülke ve bölgede en iyi sağlayıcılardan biri olan Yealink, SIP telefon gönderilerinin global pazar payında 1 numaradır. Yealink, birleşik iletişim ve işbirliği çözümleri konusunda dünya lideri bir tedarikçidir. 
Yeni nesil ip santral çözümleri için Türkiye’nin en iyi markası
Bizi Arayın 0216 340 76 40

Yeni nesil yazılım tabanlı Saphira IP Santral CRM modülü ile işletmelerin en önemli problem kaynağı olan bölümler arası entegrasyon zorlukları daha kolay aşılır. Müşteriyle ilişkide olan pazarlama, çağrı merkezi, satış, servis gibi tüm birimlerde koordinasyon sağlanması, hepsinin aynı veri tabanın da toplanması sayesinde kolaylaşır.

Saphi IP Telefon Santral Yazılımı

MÜŞTERİ KARTI VE BAĞLANTILI MODÜLLERİ

Saphira CRM uygulamamızda yönetici Müşteri formunu yeniden tasarlayabilir alanlar ekleyebilir. Firmanızın müşteri ilişkilerini yönetmek profesyonel seviyede mümkündür.
Saphi IP Telefon Santral Yazılımı

SES KAYITLARI

Kullanıcı tarafından yapılan tüm işlemler sistem tarafından loglanır ve raporlanır. Kullanıcılar standart olarak kendilerine gelen göreve ait açıklamayı listelerde göremezler. Detay ekranına geçip incelelemeleri gerekmektedir.
Saphi IP Telefon Santral Yazılımı

KİŞİLER MODÜLÜ

Müşteri Kartı - Firma ile bağlantılı yada bağlantısız kişilerin detaylarının tutulduğu modüldür. Kişileri görevlerine göre kategori ederek, akış aktivitelerinizde kullanabilirsiniz.
Saphi IP Telefon Santral Yazılımı

BAĞLANTILI FİRMALAR

Bir firma ile bağlantılı diğer firma bilgilerini takip etmek istiyorsanız bu modül gerekli altyapıyı sağlamaktadır. Bayi ve bayilere bağlı Müşterileri takip ederken kullanılmaktadır.
Saphi IP Telefon Santral Yazılımı

TELEFON NUMARALARI

Bir karta sınırsız sayıda telefon numarası tanımlayabilirsiniz. Agent telefona cevap verdiğinde arayan numara bilgisi bu tabloda bulunan telefon numaraları ile karşılaştırılır ve varsa ilgili kart bilgisi agent önündeki ekranda otomatik olarak açılır.

GÖRÜŞME NOTLARI

CTI modülü ile gelen çağrılarda otomatik olarak açılan müşteri kartı ekranında ilk olarak Görüşme notları listesi ekranda görüntülenir. Telefona cevap veren kullanıcı müşteri hakkında tüm bilgilere anında ulaşır
Saphira sizin için özelleştirebilir. Uzmanlarımızdan biriyle konuşun
Bizi arayın 0216 340 76 40
Daha fazla özelliklerini inceleyin.

Tamamen IP sistem olarak kurgulanan yapıların işletme maliyetlerinde tasarruf, gelişmiş mobilite (esnek hareketlilik) ve işletmelere katma değerli uygulamalar sağlayarak teknolojinin iş hayatına değer kattığı görülmektedir.

IP PBX kendi iç ağı içerisinde ses,video ve anlık mesajlaşma iletişimini TCP/IP protokolü üzerinden sağlayan ve PSTN olarak adlandıran dış dünya ile entegre olan gelişmiş haberleşme sistemidir.

Saphira Masaüstü IP Telefon setlerini kullanarak klasik telefon sistemlerine gore daha esnek ve daha ekonomik haberleşme çözümleri üretebilirsiniz.

SAPHIRA Telefon Santral
Genel Özellikler Bölüm 1

SINIRSIZ ABONE

SINIRSIZ SESLİ KARŞILAMA

SINIRSIZ SESLİ POSTA KUTUSU

ABONE GRUPLARI

ARAYAN NUMARA BİLGİSİ VE ÖZELLEŞTİRME

GÜNLÜK ZAMAN DİLİMİ OLUŞTURMA

DAHİLİ ABONE SES KAYDI

E-MAİL SESLİ MESAJ BİLDİRİMİ

SESLİ MESAJA WEB ERİŞİMİ

OUTLOOK ENTEGRASYONU

MARKA BAĞIMSIZ TELEFON DESTEĞİ

SAPHIRA Telefon Santral
Genel Özellikler Bölüm 2

GİDEN ARAMA HARİTASI

ÇOKLU BEKLEMEDE MÜZİK DESTEĞİ

OPERATÖR KONSOLU

ÖZEL YÖNLENDİRME KURALLARI

IVR SENERYOLARI

CRM ENTEGRASYONU

SOFTPHONE

VOIP HİZMET SEÇENEKLERİ

GÜÇLÜ RAPORLAMA

ANALOG TELEFON DESTEĞİ

HIZLI GEÇİŞ

HIZLI ARAMA KAYITLARI

OTOMATİK ÇAĞRI DAĞITIMI

GELİŞTİRİLMİŞ KULLANICI ARA YÜZÜ

SIP TELEFONLAR & AKSESUARLAR

IP Telefon Seçenekleri
Saphira IP Santral yazılımı hakkında daha detaylı bilgi almak istermisiniz.

Firmanızın daha iyi bir iletişim kurması için yardımcı olmaya hazırız.

Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz.
Bu bilgiler başka kurum ve kuruluşlarla kesinlikle paylaşılmayacaktır.
Mesajınız Tarafımıza Ulaşmıştır.

Vodanet İletişim Hattı

ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK İSTERMİSİNİZ?

ÜCRETSİZ DANIŞMANLIK İSTERMİSİNİZ?

0216 340 76 40